Palyaço kuzu

Birkaç gün önce salonda kendi kendine biraz oynadıktan sonra mutfağa geldiğinde gülsem mi kızsam mı şaşırıp kaldım. Bizim kağıtlardan sevdiği beğendiği kısımlarını kesen kuzuyu bunlar pek kesmemiş olacak ki, makasıyla saçının ön kısmına bir kesik atmış. Ben bakıyorum ona, onda hiç birşey yokmuş edaları. Neyse abartmadan birdaha yapmaması gerektiğini, falan anlattım konuştuk. Sonra neden yaptığını sorunca "biraz güzel olsun diye" cevabını aldım. Söz verdi artık daha güzel olmayı istediğinde onu berbere götüreceğimiz fikrinde anlaştık. Sonra kendim geldim aklıma kuzudan biraz daha büyüktüm, ben ablama özenmiştim masa altına saklanıp kaşımı alarak, koca bir açıklık yaptığımı hatırlıyorum. Bugün de yüzüne bantlar yapıştırıp ben palyaço oldum diye oynayınca, devreye girme ihtiyacı duydum. Belli mi olur diyerek. Kartonlarla burun, yanak ve göz yaptık, bir tutam da saç benim iplerden. Ama bir koç burcunu ne yaparsanız yapın onbeş-yirmi dakikadan fazla aynı şeyle oyalayamazsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...