7 Nisan 2011

Rengarenk fili zaten çok seviyorduk, bugün kitabını bulduk, aslında ben bu karakterin oyuncağının peşindeyim arıyorum. Kitaba kuzudan çok ben sevindim galiba çünkü o güzelce paketlenen kitabın üzerine iliştirilmiş lolipop şekeriyle daha çok ilgilendi. Çınar şu aralar kağıt vs.'leri toplamayı çok seviyor. Birkaç gündür de sürekli dışarıda olmamızla topladığı bilet,broşür ve fiş bolluğuyla evin her köşesinde öbek öbek kırpılmış kağıtlar yapıyor. Hepsini özenle ve de ısrarla topluyor, elinden düşürmüyor, bana dahi emanet etmediği bu kağıtları eve gelince böyle yapmasını anlamıyorum tabi. Bu da yine bir dönem herhalde, toplayıcılık ve parçalayıcılık dönemi. Fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi Ulus-heykel civarındaydık bugün. Biraz telaşlıydık doğru dürüst iki kare çıkmış sadece.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...