6 Mart 2011

Bu çiçeği görür ve çok beğenirdim bloglarda. Neyse öğrendim nihayet Şakayık çiçeğiymiş. Bugün bir tane edindim bakalım bizim evi sevecek mi? ya da ben ona iyi bakabilecekmiyim? Mevsimlik bir çiçekmiş. Sürekli açmayacak. Kısa da olsa açtığı zaman zarfında büyük bir keyifle izleyeceğim kendisini .
Kuzuyla aramız yine kötü, bir inatçılık ve kafa tutmadır gidiyor. Sıkıyoruz dişimizi.
Örgülere ara vermek güzel, bir hediye projem var örgü. Onu da keyifle yapıyorum, bitmesine az kaldı.
Kızılay'dan birkaç kare son olarak. Yıkımı başlayacak olan SSK işhanı. Boşaltıldı, nasılda renksiz ve ıssız. Bizde hatıra olarak son bir kez fotoladık.


7 yorum:

  1. ssk yıkılacakmı? ben 4 sene önce gelmiştim ankaraya o zamn gezmiştim kızılayda kalabalık güzel bir yerdi.
    çicek güle benziyor.ben pek sevmem çicek bakmayı sana kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. İyi olmuş fotoğrafladığınız bakalım nasıl bir şey yapılacak yerine...

    YanıtlaSil
  3. bEN DE GÜL SANMIŞTIM ÇİÇEĞİ.ÇOK GÜZELMİŞ.BEN BİR TÜRLÜ SEVDİREMEDİM KENDİMİ ÇİÇEKLERİME.İNŞALLAH SENİ SENİ SEVER.

    YanıtlaSil
  4. ssk'nın o tarafa geçmeyeli ne çok olmuş, görmemiştim bu halini

    YanıtlaSil
  5. sezobigo; Evet yıkılıyor, yerine meydan yapılacak diye duydum, umarım güzel olur. Çiçeklerle benimde aram çok iyi değil, ama solduklarında yaşatamayınca üzülüyorum çok.

    Umarım güzel bir meydan olur Sinem hanımcım.

    perimasalım; Bende çok yeteneklid eğilim bakımda bir sardunyalarım vardır, onlarda herşekilde yetişen arsız çiçeklerden bakalım şakayıkı yaşatabilecekmiyim :)

    sergun; Gayet gri ve ıssız, bakalım bekliyoruz nasıl birşey olacak. Ben bloğumdaki fotoğrafları zaten uzakta olanlar veya nadir uğrayanlar için çekiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. emaye tas tabaklara bayiliyorum. bitpazarinda uygun fiyata denk getirdikce aliyorum.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  7. eli ;Buradaki bit pazarında çokd enk gelmiyor ama geçtiğimiz günlerde bir tane kupa buldum ve çok mutlu olmuştum, bir daha da denk gelemedim. Uğradıkça hep bakınırım :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...