İyi haftalar

Geçtiğimiz hafta markette Carte Dor'un tatlı serisinden macaron'u denesem mi diye epey bir düşündüm, sadece 12 tanecik olması biraz az geldi bana. Birde ondan önce Tunalı'daki bir pastanenin vitrininde görünen rengarenk halleri beni daha çok cezbetti ve nedense kendim yapmak istemedim. Tadına bakmalıyım şu ara buna takılmış durumdayım.
Kuzunun deyimiyle en kısa sürede bir "Tuyanı" yapmalı. Havaların da artık açık ve güneşli olmasıyla evde olmak hiç gelmiyor içimizden. Aslında bizim gibi gezmeyi kar-yağmur demeksizin herdaim kesintisiz yapan bir anne ile oğula gezmek için bahane gerekmiyor hava güzel diye.

5 yorum:

  1. nasıl olacak acaba.en kısa zamanda yap koy resimlerini.hiç tadını bile bilmiyorum.ne menem bir şeymiş acep macaron:)

    YanıtlaSil
  2. Ben yapmayacağım ama tadar tatmaz yorumumu yazacağım. İçimden bir ses seveceksin diyor ama bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. bak yapan birini buldum:)
    http://www.hayatintakendisi.com/2011/02/carte-dor-yeni-tatli-serisi-ikolatali-makaron/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, denemek istemediğim kadar varmış yani, Ankara'da en iyi neresi yapar bilmem ama ben hazırından tadmaya kararlıyım :)

    YanıtlaSil
  5. bende birçok blogda gördüm ama denmeye cesaret edemedim hiç tatmadımda ama görüntü itibariyle hep ban bezeyi hatırlatıyor..denersen yazarmısın neye benzediğini

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...