İyi haftalar

Yenilenmek, birşeylerin yerini bile değiştirmek her zaman bana ferahlık verir. Bazen abartsamda. Mutfakta otururken görünen mutfak dolabı rafı için yeni bir örtü ve birde tutacak.
Yastık şenliğine ara ara devam. Yine bir ev yastık. Evrene gönderdiğimiz mesajlar umarım yerine ulaşıyordur. İllaki bizim olması gerekmez, içinde kendimizi mutlu ve huzurlu hissedelim yeter.

Yaptıklarımla ilgilenmesi, üzerine oyun kurup oynaması çok sevindiriyor beni, örgü oyuncak denemem başköşede, en az arabalarına gösterdiği ilgi kadar ilgili onunla, anlamak zor bazen benim kuzumu, olsun sonuçta o mutlu ben de mutlu :)

1 yorum:

  1. ben o yanakları yemezmiyim:)çok tatlı Allah bağışlasın bizimkiler büyüdü ufaklık gördümmü dayanamıyorum,ayrıca sizi takip ediyorum çok marifetlisiniz.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...