16 Şubat 2011


Hava kapalı ve yağışlı, kafamda binbir çeşit tilki dönüp dolaşıyor, ne çok şey var düşünecek ama düşünmeye bile izin yok. Evde kapalı kalınca ana-oğul biraz sıkılıyoruz tabi, dur durak bilmeksizin oyun oynayalım diyen bir kuzu, evin genel işleri, mutfak vs. derken kendime ancak gece yarıları düşünüp dinlenecek vakit bulabiliyorum. Arada derede bulduğum vakitlerde de artık iyice tembelliğe vurduğum tek renk karelerden oluşan örgüm ve kısa kısa başına oturduğum dikiş makinem ve dikişlerim var. Dün sandalyelerin minderini yeniledim birde beyaza boyamak istiyorum. Şu ara hiçbir işi tam anlamıyla yapamıyorum sanki, salla pati gidiyor, sevmiyorum bu halleri ama düzeltemiyorumda. Hayatımda da evimde de bir düzen oturtmaya çalıştıkça daha da karıştırıyorum işleri. Hala çabalamaktayım, kısa sürede çıkarım işin içinden umarım.

2 yorum:

  1. Merhaba cidden çok güzel yaptıklarınız baktıkça içi açılır mı insanın benim öyle :) Sizin güzel el emeklerinize baktıkça heveslendim ve battaniye örmeye başladım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Kızkardeş derya; Teşekkür ederim yazdıklarınız için, battaniyenize kolay gelsin..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...