Mutfakla barış görüşmeleri

Mutfağımla küsüm bir süredir, sıcaklarında etkisiyle galiba hiç birşey pişirmek istemiyor canım, Çınar'ın öğünlerini atlatmamak için gösterdiğim çabayı, kendimiz için şu aralar gösteremiyorum. Eski keyifle yemek hazırladığım günleri özledim, kek, pasta, böreği geçtim onlar yasak ama şöyle çorbası, pilavıyla, salatasıyla yemek hazırlamak istiyor ama harekete geçemiyorum. Bu rehavet halleri kısa sürer umarım.


Ailecek üç saate yakın bir öğle şekerlemesinden sonra mutfağa girilip beraberce yapılmış közlenmiş patlıcan salatası. Böyle istek ve fikirler eşimden çıkar genellikle ve iyi de olur.
Bugün evde köz kokularıyla piknik havası tadında bir akşam yemeği yedik. Görüntüsü şu haliyle çok da hoş görünmesede tadı enfesti. Zaten yemek fotoğrafları çekmek ve onlara poz verdirmek ayrı bir yetenek. Bu konuda iddialı değilim.

3 yorum:

  1. afiyet olsun.. o rehavet bende de var.. kardeşim geçen akşam dediki ne zaman yemek yapmayı düşünüyorsun :) bende dün gece zeytinyağlı taze fasülye pişirdim :)

    YanıtlaSil
  2. hepimizi bu sıcaklar mahvetti, ben de mutfağa elimden geldiğğince girmemeye çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bu sıcaklarda normal böyle olması :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...