Yeni çantalar ve kızlarla Ulus turu

Kuzunun Deryası kendini işlerine vurur, ancak bu şekilde biraz olsun huzur bulur..
Ve son modellerimiz bunlar, pisicikler çok seviliyor, bende yeni modeller arıyorum, uçurtmalı modelden önümüzdeki günlerde yastık da yapmayı planlıyorum, önce çanta üzerinde denemiş oldum.



Bunlar daha önceki çantaların bitmiş halleri.





Ben hem sözde hem buradan yazıyla Ulus, Ulus dedikçe birde bizim üçlü ile bir Samanpazarı turu yapalım dedik. Kısa ama keyifli ve bol kahkahalı bir öğleden önce geçirdik.

3 yorum:

  1. Sevgili Derya Kuzusu, çok şirin olmuş ellrinize sağlık. Ayakkabılı saksılar çok sempatik olmuş görüntü çok güzel.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Hanımefendiciğim, yaptıklarınızın aynısı www.orenbayanlar.com adresinde var.Çalınmış..çocuğunuzun resmini bile almış. lütfen ilgilenin , inanın ben çok üzüldüm bu yapılana.

    YanıtlaSil
  3. Belgin hn; Teşekkür ederim.
    serpil hn; Uyarınız için teşekkür ederim, araştırıyorum, epey geniş bir site, bulduğumda gereğini yapacağım.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...