Bizden son haberler..

Ben aheste aheste tığ işine devam etmekteyim. Ama bendeki kota dolmuş sanırım. Aynı hevesle öremiyorum. Belki havalar daha iyi, evde tıkılıp kalmıyoruz ve benim canım sıkılıp örgüye sarılmıyorum, bilmiyorum. Günde iki en fazla üç tane motifle yavaştan ilerliyor benim şal.



Kuzum parmak boyası ve kuru boyalardan sonra sulu boya ile tanıştı. Su eşliğinde yapıldığından mıdır nedir çok sevdi. Sehpadan hiç kalkmıyor boyalar, ilk gün yeni bir resim defterini neredeyse bitirdi. Sırada pastel boya var..


Geçen pazar bir markette alışveriş yaparken "yaban mersini" aldım. Hakkında zaman zaman çok faydalıdır yazılarını okumuşluğum vardı ama hiç tadına bakıp da edinmemiştim. Ülkemizde de Karadeniz bölgesinde Rize, Trabzon gibi pek çok şehirde yetişiyormuş, hepsinde de adı farklı farklı. En önemli özelliği antioksidan olmasıymış, gözden tutun da vücudun pek çok yerinde faydaları varmış. Neyse bende aldım, tadını çok sevdim, şimdi gelip gidip atıştırıyorum kahvaltıdan, yaptığım keke kurabiyeye kadar herşeyde kullanıyorum. Hala tanışmayanlar varsa tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Ben de duydum ama almadım henüz, vişne gibi falan mı tadı, mayhoş bir tadı varmış gibi hissettim fotoğraflardan nedense..

    YanıtlaSil
  2. Almanızı tavsiye ederim, biraz mayhoş evet ama vişne kadar ekşi değil. Fotolardan doğru hissetmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. seni gördükçe örgüye veriyorum kendimi:))

    YanıtlaSil
  4. alonenes; Ne güzel gerçi şu aralar pek iyi örnek değilim, elimdeki iş adeta sürünüyor ve hiç azimli değilim :( ama size kolay gelsin..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...