Passiflora..


Yeni yıla az bir zaman kalmışken yılın muhasebesini biraz öne alıyorum; bu yıl hedeflediğim ve gerçekleştirebildiğim yegane şey elişlerim, örgülerimdi. Ne acıklıdırki durum bu. Yeni bir yıla istediğim ve dilediğim herşeyi elimle tutacakmış kadar yaklaşıp tam yanına geldiğimde ise ayağımla bir tekme atıp çok daha uzaklara gönderdim yani ben öyle hissediyorum. Yeni yılı geçen yıla oranla daha şişman ve daha az bakımlı bir kadın olarak karşılamak ise içimde ayrı bir sızıdır.. herşeye rağmen kendine gel deyip aklı selim olmaya çalışıyorum. Olası sıkıntılar bunlar, tüm gün evde kuzu ve sen, iş güç, çocuk bakımı, mevsim kış, havalar soğuk, dört duvara sıkışmışız. Kapıdan kafamızı uzatalım desek domuz gibi, virüsler var. Yani umutları bahara saklıyorum ben. Eskilere, eskiye özlem de giderek artıyor, umarım bu günleride aratan zamanlar görmem. Fazla bunalıma dalmadan şöyle bir bakıp çıkmayı umuyorum. En azla, minumumla, yoktan varederek kısacası elindekilerle mutlu olmaya çalış diyorum. Belkide bu kış Pollyanna'yı yeniden okumalıyım, bir psikiyatrın yoksa kendi kendinin doktoru ol deyip, en kötü yeniyıl muhasebesinin de sonuna gelmiş bulunuyorum... Yeni yılda dünyaya göre küçük bana göre büyük olacak bir mucize bekliyorum, istiyorum.

6 yorum:

Güldem dedi ki...

el işleriyle küçük mutluluklar yaratmanız harika bence:)keşke herkes sizin gibi yaratıı olsa :) yeni yılda sağlık ve mutluluk dilerim :)

SerpiL dedi ki...

bırak şimdi polyanayı filan ben sanki çok bakımlı giriyorum yeni yıla.saçlarım beyazlamış daha otuzu göredim hafifte kamburum çıkmış.şu sıpalar yüzünen bazen öğlen oluyo ay ben yüzümü yıkadımmı diye soruyorum kendime.ama umutlar tükenmedi.bizde iş var:)accık büyüsün şu küççük artık gezip tozucam.bidahamı gelcez dünyaya be.

zeynep topçu dedi ki...

yeni yıl mesajı için çok erken ama yeni yıl size ve sevdiklerinize istediğiniz düşlediğiniz herşeyi hayırlısıyla versin.
örgü varsa pollyanna'ya gerek yok bence :)

dakikadanonce dedi ki...

bu ne karamsarlık. evde durmak yaramamış size. ama çocuğu olan herkes domuz gribi tehlikesinden çocuğunu kurtarmak için hapsolmuş durumda. Allah hepinize kolaylık versin. bu arada su dalgası modeli bu değil mi sizden rica etsem yapışılını kısaca anlatırmısın. ben öğrenemedim gitti bu modeli.

SEVECEN dedi ki...

BATTANİYE ÇOK GÜZEL OLMUŞ..RENKLERİ NASILDA GÜZEL...BENİM BLOUMUDA BEKLERİM...

derya dedi ki...

Sevecen; Teşekkür ederim, hemen geliyorum ziyarete :)