Dikişe başlayalım..


Dikiş makinem yaklaşık bir hafta önce gelmesine rağmen, geçirdiğimiz hastalık ve benim makineye ip geçirmeyi bilmeyişim nedeniyle öylece bekledi gürültücü makine. Kuzucuk da bende çok iyiyiz şu an çok şükür. Çınar benden daha önce iyileşti. Aslında makina gelir gelmez hemen bir oturdum başına ama yok birkaç deneme yaptım dikemedim olmadı, bıraktım bir bilen gelene dek bekle dedim kendime. Bugün dikişi bilen birini bulunca hemen başladık. Önce kenarda bekleyen yarım işler bitti yerlerine yerleşti. Şimdi sıra patchwork de. İşe kumaşların hepsini keserek başlayayım diyorum. Sonrada haydi deyip makina başına oturucam. İnşallah ziyan etmem kumaşlarımı, dolapta katlanmış öyle güzel duruyorlarki açtıkça görüntü çok hoşuma gidiyor rengarenk hatta acaba kesmeye kıyamayacakmıyım diyorum. Kuzucuk uyuduktan sonra sakin sakin başlayacağım ilk birleştirmelerde görüşmek üzere..

3 yorum:

  1. şimdiden kolay gelsin
    bende istiyorum öğrenmek belki sizin yaptıklarınızı görür ve bende kendimde o gücü bulur başlarım
    çok şık şeyler yapacağınıza eminim
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım kolay gelsin.bende öznip bir şeyler dikerim belki.bana ilham gelmiyor bu aralar,makinayı arka odaya taşıdım,masamı kurdum.bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  3. Zeynep Topçu; Güveninize teşekkür ederim inşallah güzel olur yaptıklarım. Eğer başlarsanız sizede kolay gelsin..
    İffetin günlüğü; Teşekkür ederim, en kısa zamanda ilhamın gelmesi dileğiyle bakmayın benimki bir heves yakında bende makinayı nereye taşısam diye düşünürüm eminim.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...