15 Eylül 2022

Nihayet Eylül ve nihayet okul başladı. Eve gelen düzenden memnunum. İlk gün kendimi Kale'ye atım. Bulunması huzur veren her yerde uzun uzun vakit geçirdim. Adeta almam gereken bir öğün gibiydi aldım ve geldim.
Üstteki renkli şeritleri yaparken adeta çarpılıp kalan çantaya takmıştım. Tabandan başlanıyordu örgü ve benim sorunum da orada başlıyor gibiydi tabanı açıp çözdüm sorunu. Bu seneye geç kaldı artık seneye takarım umarım.
Ama bu yıla yetişebilecek bir şey varsa o da motifli hırkam olacak. Çok direndim motifli bir şeyler giymemeye üstelik başkalarında gördüğümde beğenmesem bile, sonra geçen yıllarda önce yelek sonra kısa bir hırka derken şimdi uzun bir hırkaya başladım. Tek endişem battaniyeme sarınıp geziyormuşum gibi olmasın. Motif ebatı, renk hepsini epey düşündüm bakalım neye benzeyecek.
Yine günlerden bir kurabiye denemesi günü, elmalı kurabiyenin farklı yorumu olacaktı gerçekten de epey farklı oldu, öyle ki neli olduğu belli değil, olsun içeriğini biliyorum ve tadı elmalı kurabiye gibi olmasa da güzel bir kurabiye oldu :)

6 yorum:

  1. :) Haahahah kurabiyeye çok güldüm. Tadı güzelse sıkıntı yok, motifli hırka bence efsooo olacak. Bayılıyorum motifli fakat uzun hırkalara hele de şöyle salaşsa. ❤
    Çanta da acayip değişikli olmuş. Yapıyorsun bu işi Derya. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) umarım öyle olur hırka güzel bir enerjiyle ve istekli başladım. Çanta bu yıl veya geçen yıl bilmiyorum zaranın çanta modeli. Çok moda oldu bende ördüm :)

      Sil
  2. Şeritli çantanın çok keyifli kullanımı. Ben yaz başında örmüştüm. Motifli hırkayı ayarında uzun örmek lazım bazen çık abartıyorlar. Belki iyi fotoğraf veriyor ama öyle kullanmak bence zor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin çantanı görmüş nasıl örülür diye merak etmiştim sonra youtube dan bulup bende ördüm. Evet çok uzun bana gelmez zaten boyum kısa çünkü motifler büyük büyük olunca d aolmuyor o yüzden o ayarı tuttururum umarım :) Benden de sevgiler Zeynepcim.. ;)

      Sil
  3. Ellerine sağlıkkk >3 Bu sene o kadar çok ördüm ki bu çantadan ;)) Ve kullanımı gerçekten harika oldu. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ececim, seninde emeğine sağlık sevgiler benden de... :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...