21 Haziran 2022

Gökgürültülü şimşekli bir Ankara sabahına uyandık. Kış sabahları gibiydi, şu an hava yavaş yavaş açılıyor, tekrar yaza geçiyoruz.
İplerle temastan kaçınıp sıcağa rağmen örebildiğim o özleme seviyesine gelmemiş olmalıyım ki şu ara daha çok kumaşlarla dikişle haşır neşir oluyorum. Elimde kalan son pamuklu kumaşları irili ufaklı birleştirip bir kocaman örtü daha diktim. Şu ara kaneviçelere takmış olabilirim son çalışmam kumlu ketene işlenmiş yastıklardan arta kalan minik bir parçayı kendime cüzdan yapmak oldu.

Böyle bir günde dışarıda bir yerden bir yere gitmeye çalışıyordum. Suyun gücü ve insanın acizliği çok korkutucuydu. Hatta akşam haberlerde öğrendik ki can kaybı da olmuş ne yazık ki.


8 yorum:

  1. kanaviçe cüzdan muheşem görünüyor. ellerine sağlık. Ankara kötü hava şartları ile sınandı. dönem sonu işlerinin yarattığı karmaşaya denk geldi ama yine de haberim oldu gelişmelerden. çok geçmiş olsun.
    anlam arayışı insanın hayata gelme amacı. ben kimim neden varım, misyonum ne soruları ve bunlara verilecek cevaplar totalde bizi yaratıyor. :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynepcim, bol yağışlı oldu evet çok sağol, felsefeciyim deyip noktayı koymuşsun :)

      Sil
  2. Ah o seller giden fotoğraf karesi ne ürkütücü :(( İnsanın böyle bir havada ve üstelik şehrin göbeğinde öleceği aklına bile gelmez. :(

    YanıtlaSil
  3. Ay ne güzel olmuş yaptıkların ya, önünde eğiliyorum sensei. Sel durumunu duyunca çok şaşırmıştım ya, çok üzücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah :)) sorma çok yağışlı geçti bu yıl dengeler alt üst doğa ne yapsın :/

      Sil
  4. Kanaviçeniz çok hoş durmuş. Allahbir daha böyle doğa afetleri göstermesiin depremler seller korkutucu gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.. Amin evet hemde çok.. :(

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...