21 Ekim 2021

Uzun zamandır heves ve şevkle örmemiştim, bir çırpıda denecek biçimde bir yastık daha örüverdim. Sıkıldım sanırım yeni birşeyler görmek istedim. Nostaljik havalı bu yastığı görünce de dayanamadım. Biraz örme pratiği olsun Ezgiyle konfeti hırka projesi öncesi hazırlık olsun, merakla bekliyorum. Haydi Ezgi..

Sabah aydınlanmadan uyanıyorum, bu durumda akşamları tavuklardan da önce uyusam da güne erken başlamayı seviyorum. 
 
Bu taşınmada birşeyler biriktirmek ve kullanmadıklarım üstüne epeyce eğilip mümkün olan en sade halimle var olmaya çalıştım, çalışıyorum. Çok şey elden çıkardım hem eşya hem el işi letgo ile epey haşır neşirdim.
Gözüne baktığım deve tabanım yeni yeni dallar çıkarıyor. Yapraklar sararıp kötüleyince iyi kısmından kesip köklendirmiştim, şimdi o kısım sağlıklı şekilde devam ediyor. Yapraklarına fıs fıs su falan yapıyorum. 

Pandemi de ilk tiyatro seyri. Başta çok heyecanlandım sonra boş koltuk olayı bitmiş, sosyal mesafe falan yok, her zamanki gibi oturduk, burnu dışarıda birkaç kişi, arada bir aksırıp öksüren derken neden buradayım oldum sürekli. Gerilince oyuna da yeterince odaklanamasam da oyun güzeldi. Bitse de çıksam modundaydım, bu şekilde tekrar gideceğimi düşünmüyorum.

24 yorum:

  1. Ellerine sağlık yastık kraliçem ;)) Yalnız o fiyuww kısımlarına bakamadım vertigo sebebiyle dönüyorum sandım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ki yastık aşkı bitmek bitmedi :) aman dikkat.. ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bloğunuzu sizi tanıdığıma sevindim yorumlar kapalı buradan yazayım dedim, okuma blog listeme de aldım, keyifli bizden bir blog, üstelik adaşmışız Çınarlar olarak, sevgiler..

      Sil
    2. Çınarlar kalp biz o zaman. :) Yorumları da bulmuşsunuz kusura bakmayın ben geç gördüm isizn bu yorumunuzu.

      Sil
    3. Evet aynen çok kalp hemde :) ya benim dalgınlığım topluca listeleme kısmında görünmüyor postlara tıklayınca varmış meğer :) yok estağfurullah ne kusuru :)

      Sil
  3. Yastığa bayılmış olabilirim. Eline sağlık. Yengeç burcuyum, biriktiren bir yanım var. Ama tòrpülüyorum bu yanımı artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynepcim, duygusal.. yengeçsin bakma bende akrebim bende de atıp yok edip sonradan vahlanıp tüh yapmalar çoktu, ama artık hiçbir şeye çok bağlanmama ve saklamama kararı aldım şimdilik mutluyum sakin tenha bakalım yine pişman olacakmıyım :))

      Sil
  4. Erken yatıp erken kalkmak ve günde ortalama 7-8 saat uyumak vücudumuzun biyolojik saati için en olması gereken, sağlığımız için en uygun olanıymış, son dönem hep bunu söylüyor uzmanlar. Geç yatmak pek çok hastalığa davetiye. En başta diyabetti sanırım. O yüzden iyi yapıyorsun sevgili Derya. Günden kazanç sağlıyorsun. Yastığa bayıldım. Harika olmuş. Birkaç renk ilave ip alayım da ben de başlayayım hemen. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız günü uzun uzun yaşamak bana da karlı geliyor, üstelik o sessiz ve gün ışımamış saatlerin keyfi ayrı güzel :) Çok teşekkür ederim sizinkini de merakla bekliyorum o zaman sevgiler... :)

      Sil
  5. aa tiyatro mu, iyi cesaret valla, sevindim :) erken yatmak mı, gece dizi izliyom, hiç yatmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir cesaret evet bende şaşkınım, yaşını bilmiyorum ama bizim grup genelinde geçe kalmayı pek sevmiyor gördüğüm kadarıyla,

      Sil
  6. Letgo çok maceralı bir mecra 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten ne maceralar ne maceralar bir post çıkar gerçekten :)

      Sil
  7. Renkler gene muhteşem :)))
    Ya tiyatroda öyle hissetmenize çok üzüldüm. Koltuk seçerken ya ara boşluğu ya da giriş çıkışlar kolay olsun diye en kenarları tercih ediyorum ben de... Aksırana hapşırana daha denk gelmedim ve maskesini açana.. Ama boş koltuk olayı kalktı evet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nihancım, malesef öyle oldu, keşke boşluk olayı bari kalkmasaydı bir müddet daha bende üzüldüm çünkü çok gergindim biraz bendende kaynaklı endişelerimin önüne geçemiyorum, şansım o yöndedir benim hep arkama bir türlü yerine sığamayıp zırt bırt koltuğuma dokunan etrafta da haşıranlar denk gelir gerçekten öyle :/

      Sil
  8. Her yeni yazını görünce acaba Bu sefer Derya ne ördü diye merakla
    sayfana geliyorum. yeni bir şey örmesen de eskileri hep fotoğrafla Deryacm,
    senin sayfanın renklerine bayılıyorum. sabah saatlerini geceye her zaman
    tercih etmişimdir. gece çok bitkin oluyorum ve artık geç yatmayı
    sevmiyorum. çok erken de kalkamıyorum senin gibi gerçi. ama çok isterdim
    kalkıp güne başlamayı. benim saatler 8-9 .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Buketcim eskisi kadar üretken değilim ki ama dediğin gibi eski işlerden ortaya bir kolaj yaparım ördüğüm bişey yokken, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. https://www.liveinternet.ru/users/gania/post487544702/
    yine güzel bir kitaba denk geldim arkadaşım..

    YanıtlaSil
  10. https://www.liveinternet.ru/users/gania/post487366359/
    buda fena değil penguenler

    YanıtlaSil
  11. https://www.liveinternet.ru/users/gania/post487118524/
    desenlerden yararlanabilirsin arkadaşım..

    YanıtlaSil
  12. https://vk.com/doc151337586_588110877?hash=172c6b2fa3313dd722&dl=7d801a0f15c90c25b4
    Beğeneceğini umuyorum.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir kırlent olmuş, bayıldım!
    Sadeleşmek en güzeli yıllardır uğraşıyorum istediğim kıvamda değilim ama eskisinden daha iyi durumdayım.
    Deve tabanını çok severim ama malum bizim böcekler çiçeklere rahat vermiyor.
    Öyle sinemayla aram pek yoktur ama Tiyatro çok severim. Ben uzuuuun bir süre daha kapalı ve kalabalık alanlara girebileceğimi hiç sanmıyorum. Çünkü söylenenler , kurallar ve yapılanlar birbirini hiç tutmuyor. Haa tutsaydı da hiç içime sinmiyor. Okula gitmeme rağmen bir türlü kapalı ve kalabalık alana girmeme sorunumu yenemedim. Fazlasıyla dirençli çıktı bendeki durum. Bir mağaza sırf avm içinde diye mecbur girmek zorunda kalmıştık ve aynı senin gibi benim burada ne işim var demiştim 🙈 İşimizi halledip koşarak çıkmıştık. Belki zamanla yenerim diye umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sadeleşmek ha deyince olmuyor yavaş yavaş sindire sindire görüyorum ki ilerleme olmuş farketmişsiniz daha da olur başlayınca devamı geliyor :) Ben orada rahatsız oldum mesela avm o kadar tedirgin etmiyor çünkü açılır açılmaz gidiyorum ben çıkana kadar kalabalık olmuyor, okul yine bir kısım kontrol sizde cam açmak tenefüste hava almak mümkün ama şu boş koltuk olayı kalkmasaydı iyiydi bence :/ tedbirli olmak iyi birşey :) sevgiler...

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...