1 Ekim 2021

Günler geçiyor Ekim'in ilk günü. En güzel renk tonlarını görebileceğimiz günler. Yine bir son, biraz hüzünlü.
Yarım işlerin varlığı eski alışkanlıkları yad etmek isterken pek işe yarıyor. Bir kaç motif yapıp bırakıyorsun, ufak ufak da olsa uzun soluklu oyalayıcı bir iş, şahane. Ben ki bir zamanlar başladığını bitirmeden huzur bulamazken şimdilerde geniş geniş çalışmayı huzur sayıyorum. Değişiyoruz.
Geçen sefer ki rafine şekerliden sonra bu defa bol kuru meyveli şekersiz kurabiye, yulaf ezmesi ile. Belli bir tarifi yok muz ezerek içine kuru meyveleri katıyorum, muz kurabiye hamuru görevini görüyor, şekil verip pişiriyorsunuz.
El işiyle şu ara çok haşır neşir olmasam da takibi bırakmıyorum. Geçtiğimiz gün bunu gördüm bayıldım, deneyecek enerjiye şu an sahip değilim ama bir kenarda dursun. Model buradan.

13 yorum:

  1. Ağaç ne kadar güzel öyle, elişleri benim de yarımlar var toplamak lazım. Mercan dede ne güzel söylemiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtiğimiz yıldan bu yıl hala kavuşamadık ağaçlarla ormanla, yarım işler eskiden canımı sıkardı şimdi can suyu oldu, Mercan dede candır :)

      Sil
  2. kurabiyenin içeriği ne güzelmiş saool :)

    YanıtlaSil
  3. Artan ipleri motif örüp, bırakınca sonradan ga ine bulmuş gibi oluyor 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yaşamla ilgili yazdıklarınız ne kadar da doğru. Herkesin okuması ve uygulaması gerek.

    YanıtlaSil
  5. çok özlemişim...yine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende özlettin yazsana artık Ececim.. öperim :)

      Sil
  6. Ne çabuk ekim oldu şaşırıyor insan. Ekimi de renklerini de çok severim, yaz insanı pek değilim zaten:) Yarım işlerden bende de çok Derya`cım. Hayal ettiğim gibi olmayınca bırakıyorum. (huyum kurusun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok klasik ama zaman su gibi gerçekten :) ah bende çok seviyorum, kırmızının kahvenin sarının tonları ayrı güzel Semicim, tahmin ederim yarım işlerin çokluğunu üretken birisin çünkü, benimkilerinde pek çoğu o şekilde ya olmadı diye veya hevesim kaçınca, sevgiler.. :)

      Sil
  7. Farklı renkleri biraraya topladığınız motif çok güzel olmuş, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...