1 Mayıs 2021

Kapandık. Hava inadına güneşli ve ışıl ışıl. Pencereden bu görüntüyü izlerken elbette market için çıkışlar hariç dört duvar arasında yukarıdan gelen gümbürtü aşağıdakilerin gürültüsüyle nasıl geçer bu onyedi gün diye içim kararmıyor değil. Sosyal medya da, şurada olmak isterdim tariflerinden ve fotolarından fenalık geldi. Bende O'rada olmak istiyorum hayaller O'rası gerçekse bu betonların içi.
Boş durmadım. En büyük ilham kaynağı pinterest ve instagram sağolsun.
Bir çanta bir yastık birde bandana. Bir ara Stradivarius'un kroşe hırkasından örsem mi dedim ama başlamadım.
Kışlık sebzelerden gına geldi. Mevsiminde tüketmeye çalıştıklarımdan en sevdiğim elbette enginar. Domatesler salatalıklar ve biberler nasıl güzel görünüyor. Çıkar çıkmaz almayı sevmiyorum aslında ama bu yıl çok bıktık her şeyden ve kışlık rutinden.
Salon bir süre öncesine kadar iplerim, döküntülerim ve ördüklerimle bana aitti, yayılmıştım. Aşağıdaki yaramaz aramıza katılınca işler değişti. Öteki odaya taşındım. Salon bu bıdığın. Pilli bir bebek adeta, müthiş bir enerji sonra birden dinlenmeye geçiş, uzun uykular döngüsünde. Çınar elbette çok mutlu, nihayet hayaline kavuştu. Ben de o mutlu diye mutluyum evet benimde hayalimdi ama kendimden bir türlü emin olamıyordum biliyorum çünkü, huysuzum bazen gereksiz titizliklerim tutuyor naparım diye. Şimdilik korktuğum gibi olmadı, okuyor izliyor öğreniyoruz. Hala adı yok.

18 yorum:

  1. Selam başlıktaki foto çok hoştu. Bahar dışarda biz içerde. Ne güzel üretim yapıyorsunuz. Renkler harika. Bıdık harika. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba o yazı benimde çok hoşuma gitti, burada olsun istedim. Çok teşekkür ederim benden de sevgiler... :)

      Sil
  2. 14 ay geçti, bu da geçer. Ama nasıl geçer o da belli değil. Şu aşılanma bari hızlansaydı da dişimizi ona göre sıksaydık. Sıka sıka diş kalmayacak!
    O gümbürtülerden ben de rahatsızım. Çocuğunu bisikletiyle birlikte sokağa çıkarmış bütün gün çığlık kıyamet. Gürültü eksik değil hiçbir yerden. Tam kapanma derken alay ediyormuş gibi sanki. ''Tam gerzeklerin bayram günü'' oldu bu:(
    Kedişiniz hayırlı olsun. biraz büyüsün, o motiflerin peşinde koşacak, üzerine yatıp uyuyacak, adım gibi biliyorum. Çünkü bir yakınım resimlerini göndermişti sürekli.
    Biraz daha sabır mecburen. Balkonlar bizi bekler. Ara ara markete siz gidin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle diş kalmadı hakikaten, üstünde oturan biri olan bir yerde oturmamaya tövbeliyim bu gümbürtü yüzünden :( Bizde de öyle herkez sokakta kapanma değil bilakis açılma sanki :) Market şu ara en favori gezi mekanımız oldu zaten :) sevgiler...

      Sil
  3. Ay o ne tatlı maşallah😻darısı başımıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi düşünün çok tatlılar ama çok da zor, herkese göre değil onu anladım bu defa kesin anladım

      Sil
  4. O bıdığı yerim ben:)) el işlerin muhteşem iyi günlerde kullan. Bıdıktan 2 tane kömürlükte var benimde annem eve almama müsade etmiyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, belki de doğal ortamlarınd aolmaları en güzeli ah bizim bahçemiz olsa apartmanda onlarda bunalıyor çünkü

      Sil
  5. Oh my goodness, kitty is the sweetest. And you, as usual, are making so many beautiful things. Take care.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much Tammy, it was difficult to take care of the kitty at home, we always loved and fed it outside before, the only thing that made me breathe. Take care..

      Sil
  6. Oyyyy sürpriz sonlu paylaşım olmuş. Bayıldım , ne tatlı...Güle güle büyütün. Ben de bu böcüklerden önce çok titizdim eve gelen misafirler yerler kirlenmesin diye basmaya kıyamadıklarını söylerlerdi...Bir de şimdi gelin görün 🙈 ne eşya ne evin tüyü hiç umurumda değil. Çok sevindim , o tatlışın sıcacık bir yuvası var artık :) Şimdi sizin pamuk gibi olduğunuz çok güzel günler bekliyor , sağlıkla büyüsün inşallah 🥰💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inanırmısın senin kesinlikle gerçekten insan üstü bir insan olduğunu düşünüyorum..

      Sil
  7. kedi konusunda bizim evde de bir karar verme sancısı yaşanıyor. bakalım kısmetimiz nasıl olacak. bandanadan benimde öresim var. motifler nasıl güzel bonbon şekeri gibi :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim eğer bir önceniz yoksa daha önceden bir kere daha düşünün derim, çok teşekkür edereim örersin sende benden de sevgiler...

      Sil
  8. Ne güzel şeyler örmüşsün Deryacım, kış sebzelerinden bana da gına gelmişti ki neyse ki baharla birlikte yeni sebzeler girmeye başladı hayatımıza... pek mesudum. :) kapanmıyorken de dışarıya çok sınırlı çıktığım için kapanmalar artık beni hiç etkilemiyor, fena uyum sağladım...belki bunda çalışma hayatımdan eve geçişimin de etkisi var... ama artık kırlarda olmak, hep orada yaşamak istiyorum. zehirsiz, elektriği-suyu olan uygun bir toprak arayışındayız...umarım buluruz. trakya'da toprak çok ama kimyasallarla mahvettiler... belki o zaman kedilerim, köpeklerim, kazlarım, ördeklerim hatta keçilerim bile olur... evinde kedi besleyenlere gıpta ediyorum... kızımın kedileri her yıl doğum yapıyor...istediğim yavruyu alabilirim... ama alamıyorum. :( senin adına çok sevindim... ne tatlı bir yavrucak gelmiş evinize... yuva olmuşsunuz ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ruşencim, evde kalmakta zorlandım açıkçası sürekli ondan sakın bundan çekin stres yaptı bende, Bende çok özledim önce denizi sonra kırları..

      Sil
  9. Sende benim ilham perimsin Derya! Yastık ördüğüm şu günlerde ne kadar
    güzel bir model. Rica etsem bana vatsaptan yakın motif
    fotosunu atar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Buketcim çok naziksin :) atarım tabi ki, kolay gelsin sevgiler...

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...