24 Şubat 2020

Bugün güne bol güneşli başladık. Memnunum, böyle sabahları çok seviyorum.   
Şu ara yapılacak işleri biriktiren, erteleyen sonra da bunun verdiği sıkıntıya teslim olan birisi haline geldim. Farkındayım ama henüz bunu değiştirmek için harekete geçemiyorum bir türlü.
Kırmızı hırkam son postta kolundaydım, şöyle bir üstüme tutayım dediğimde üzülerek farkettim ki bana çok küçüktü. Sonra çaresiz tekrar başladım. Bu defa bir numara daha büyük bir şişle, bir de sanki battaniye örüyormuşum gibi extra büyük şişler almıştım ki bununla kollarım resmen isyan etmişti. Bu defa tahta şişlere taktım bunlarda diğerlerine göre biraz daha uzunlar ve çok daha hafifler, haftasonu biraz kolda, yorulunca elde yapa yapa nihayet gövdeye başladım. Düşündüğüm kadar zor olmadı neyse ki, şimdi bitişi için sabırsızlanıyorum.
Çorapsız post olmasındı. Bu başladığım ama araya hırkamın girdiği çorabım. Renginden pek emin olmasam da bu kadar ördüm. Yeni haftanız güzel olsun...

16 yorum:

  1. büyük için yakadan başlamalı hırka riskli ve zor kolay gelsin. sonuç merak konusu. çorabın rengi çok güzel. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sabrını sevdiğimmm<3<3<3 Hepsi çok güzel, bitmiş sayılır, güle güle giy inşallah, şööle bol kahkalı bi foto da yollarsın bize <3<3<3

    YanıtlaSil
  3. Ördüğün her şey muhteşem Deryacım... Hele de yakadan başlamalı, ilk denemeli şeyler bazen geriye gidip aynı yolu yeniden yürümeyi gerektirse de sen bu yolda azimle, başarıyla yürüyorsun...Koskocaman bir maşallah diyor, sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. amaaan olsun yaa biriksiin ertele raat ol yaaa :) zaten hoş şeyler yapıyoon, zaman hiçbi zaman yetmez kuuu :)

    YanıtlaSil
  6. köpüşün olsaydı neler işlerdin ona sen :) nereden aklıma geldi altta köpek giysileri reklamı çıktı. epey de pahalı kıyafetler aslında satışını da yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Sizin renkli dünyanız,
    Ankara'da olmanız,
    tek oğlunuzun🧿 olması
    hep bloğunuza beni getirdi...
    Çünkü bunların da hepsi ben de var😊

    Yorum yazmak bugüne denk geldi sadece...
    Emeğinize sağlık🙏

    YanıtlaSil
  8. mavilale; Biraz zordu evet ama benim ham oluşumdan yoksa örülemeyecek birşey değil, bitti bir sonra ki postta yayınlayacağım :) çok teşekkür ederimm.

    YanıtlaSil
  9. Ecehan; Sağol Ececim bitti bende bittim :) çekim aşamasındayız sonraki posta yetişir :)

    YanıtlaSil
  10. Ruşyena; Çok teşekkür ederim Ruşencim, öyle gerçekten ilk kez yapınca bir kere de tutturamıyor insan :) çok sağol, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. yazimbari; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  12. deeptone; Bazen sıkınıtdan yapacak birşey olmuyordu neyse ki şu ara epey meşgul yoksa nasıl katlanır ki insan :)

    YanıtlaSil
  13. burcu; Hmmm aslında olabilir seri bir üretim düşünmemiştim ama bir fikir tabi, bir örneği veya ölçüleri olsa daha kolay yani bu koca hırkadan :)

    YanıtlaSil
  14. Ferdag; Ortak yanımız çokmuş o zaman :) beklerim yorumlarınızı, mutlu oldum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Mor güzel yahu :)
    Yalnız hırka de çok güzel ♥

    YanıtlaSil
  16. oytunla hayat; Teşekkür ederim Şebnemcim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...