30 Eylül 2019

Geçtiğimiz haftayı kısa bir Ulus turu ile tamamladım. Bir süre uğramayınca hemen birşeyler değişmiş oluyor. Neyse ki güzel anlamda birşeyler. Giderek gelişmesi, büyümesi sevindirici.
Çok gereklinin altını çiziyorum, birkaç elişi malzemesi alıp bir de yapay ayçiçeği peşine düştüm ama bulamadım. Sanırım internet üzerinden halledicem. Görerek, dokunarak almayı sevsemde.
Elimde ki en uzun soluklu işimi bitirdim bu haftasonu. İlk defa oluyor bu. Öyle başlayıp özledikçe, boş kaldıkça yaptığım ilk işim. Genellikle bir solukta bitiririm, bitmesi için gecelerim falan. Sevmediğim bir huy ama önüne de geçemediğim bir şey. Sanırım burada kırdık bu durumu. 
Bol çiçekli, bol işlemeli bir yastık. Elimde ki en son işi tüketmenin de buruk ve kocaman boşluk hissiyle bakalım bundan sonra kendime ne gibi bir uğraşı bulacağım.

 
Şehrin göbeğinde ama şehirden uzak gibi güzel bir ortamla haftasonu da bitti. Yeni haftanız güzel olsun..

26 yorum:

  1. neresi o ormanlık yer yaa şehrin içinde nefes alma yeri. yastık çok sosyetik süslü saray işi hihi. o bir rüya avcısı ne nerden aldınız yani çok iyii :)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım o yastığa... ❤ ❤ ❤

    YanıtlaSil
  3. Deryacığım, bu yastık efsaneeeeee <3<3<3<3<3<3<3<3 milyonlarca kalp bırakmak isteyeceğim kadar, biliyor musun, benim de aklımdan böyle bişey geçiyordu uani keyfe keder, aceleye getirilmeyen tarafı bile aynı, nasıl güzel geldi anlatamam. Ve benzersiz olmuş. Her bir şey yazasım var güzellik ve hayranlık adına. Şahanesin, ilham kaynağımsın, ellerini sevdiğim.

    YanıtlaSil
  4. O ilk fotoğraf...nasıl huzurlu çok sevdim, bir de kır çiçekleriyle bezeli yastıklara bayıldım. Yine harikalar yaratmışsın çok özendim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlış bir yazı olmuş. Aynı şeyleri yapmışız neredeyse :) iyi haftalar olsun ^^

    YanıtlaSil
  6. Kasnakta işleme yapmak en sevdiğim. Ama gel sor, ortaokulda elişi dersinde yaptım sadece. Biraz ip alıp kasnak arayıp ben de deneyeyim Derya. Teşekkürler. Harika ötesi olmuş o kırlent;))
    5 sene falan olmuştur, Ankara'ya gitmedim. Ulusu özlemişim. Fotoğraflar şahane...

    YanıtlaSil
  7. Yastık ne güz olmuş. Ellerine sağlık.Eminim yeni bir uğraş bulursun. Doğa resimleri çok güzel çıkmış

    YanıtlaSil
  8. deeptone; Aşti otobüs garının yanı, görünce bizde şaşırdık betonlaşmamış harika bir yer, teşekkür ederim çok süslü dimi yastık :) rüya avcısı dükkanıymış ben bişey almadım bu defa birdahakine içini de gezeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim Ruşencim :)

    YanıtlaSil
  10. Ececim sarıp sarmaladın yine güzel yorumunla bak öyle hissettim, teşekkür ederim canım, bir telepati durumumuz var onu kesinleştirdik zati, acelesiz arada bir çok güzel oldu sende yap hadi :)

    YanıtlaSil
  11. lovehouse; Çook teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  12. Edischar; Teşekkürler.. ne güzel tesadüf olmuş, iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  13. zeugma; Neyse ki eskiden böyle el işleri yaptığımız bir dersimiz vardı şimdilerde yok öyle şeyler halbuki önemli bence, öyle zevkli ki sizde yapın çok isterim, kırlenti beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim, çok olmuş gelmeyeli bekleriz uygun zamanda Ankara'ya :)

    YanıtlaSil
  14. incidennotlar; Çok teşekkür ederim, umarım birşey bulurum :)

    YanıtlaSil

  15. Merhaba Derya Hanım, yastığınız çok ama çok güzel olmuş, maşallah. Ellerinize sağlık. Kopya çekmemize izin var sanırım😊. Güzel günlerde kullanmanız temennisiyle.
    Bina, araba ve insan kalabalığından bunaltan şehirlerde böylesi yerler cennetten bir kesit gibi oluyor sanki. Biz de Fethipaşa, Yıldız Korusu ve Gülhane'de kendimizi epey ferahlamış ve mutlu hissediyoruz.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim Naciye hanım, kopya tabiki çekebilirsiniz :) benden de sevgilerlee..

    YanıtlaSil
  17. Derya'cım benim <3 Ellerine sağlık harika olmuş işlemen, kenarda duran arada bir iki işlenenler de ayrı keyifli oluyor :) Bakalım ne güzellikler gelecek senden :) Fikirlerim geldi Derya'cım, hatta 80'lerden iki kitap buldum dün eski kitapçıdan, kendi tasarımını yapmak üzerine. belki bir kazak tasarlarız birlikte bu kış. Güzel olur ne dersin :)

    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. yastığa aşık oldum. pıtı pıtı atıyor kalbim.

    YanıtlaSil
  19. Ezgicimm süpersin tasarlayalım tabi sabırsızlıkla bekliyorum seninle birşeyler yapmayı :) heyecanlandım bak şimdi, çok teşekkür ederim beğenmene sevindim yastığı, kumaş senin hediyen olunca iyi birşeye dönüşmeliydi :) çok öptümm seni..

    YanıtlaSil
  20. burcu; Çok teşekkür ederimmm :))

    YanıtlaSil
  21. ;)))) Ne arıyosun yine burada demezsen ;))) Bu güzelliğe tekrar bakmaya geldim, içimi ısıtıyorsunnn <3<3<3<3<3<3 Şahane gerçekten, baktıkça daha da hoşlanıyorum <3<3<3<3

    YanıtlaSil
  22. Bayıldım yastığa... Nasıl da ince ince işlemişsin herbirini ♥
    Yemin ediyorum imrendim :)

    YanıtlaSil
  23. Ececim hiç olur mu yahu, sen hep gel, (bisürü kalp..... :)

    YanıtlaSil
  24. Şebnemcim çok teşekkür ederim, zamana yayılan ilk iş :)

    YanıtlaSil
  25. Ay o nasıl güzel bir yastık öyle...İçim açıldı dönüp dönüp baktım. Ellerine sağlık , harika olmuş.
    Bu hafta sonu için planım Ulus yapmaktı ama nasip olmadı , başka işler çıktı. Bakalım inşallah başka zamana...
    Oradaki yeşilliği görünce biz de şaşırmıştık. Hatta çok tatlı patişliler vardı....Sonradan o yuvaları kaldırmışlardı :(

    YanıtlaSil
  26. Atölyekedi; Çok teşekkür ederim, benim de sonuç olarak beğendiğim bir iş oldu bu yastık :) Keyifli bir Ulus gezmesi olsun ne zaman kısmetse, Öylesi bir alanın korunup kalmış olması mucizevi, yuva bende hiç görmedim kötü olmuş :(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...