2 Ağustos 2019

Geçtiğimiz gün Ulusa gittik. Malum duraklarım var mutlaka uğradığım. Yine pek çok güzel şey gördüm, gördüklerimden sonra bir deneme yapmak istedim ve bu örtüyü işledim. Kenar olayını nasıl çözerim bilmiyorum. Biraz makine biraz el derken bu sefer ki epey acemice oldu.
Bu örtü Ulustan, sepet karıştırmayı özlemişim.
Farklı zamanlarda örüp örüp bir kenarda biriktirdiğim işlerimi talep olursa satmaya karar verdim. Bunlar içinde bolca cüzdan, kalemlik, yastık, şal gibi birşeyler var. Göz atmak isterseniz burada.
Hamur işi yasaklarıma rağmen şu ara kavala kurabiyesine takmış durumdayım. Mutlu haftasonları dilerim..

12 yorum:

  1. süperler bol bol satışların olsun inşallah

    YanıtlaSil
  2. bereketli satışlarolsun kavala k. harika afiyetle

    YanıtlaSil
  3. Deryacığım örtü çok keyifli olmuş, ne güzel yapmışsın. Ellerine sağlık. Ve yaptıklarını satma kararı harika, bol kazançlar getirsin sana. Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  4. butun hepsi mukemmel:)Iyi satislar:)

    YanıtlaSil
  5. uzmanamator; Çok teşekkürler, inşallah...sizde yapacaktınız ?

    YanıtlaSil
  6. Babaannemintakvimciği; İnşallah çok teşekkürler, kurabiye şahane :)

    YanıtlaSil
  7. Ececim çok teşekkür ederim, elimdekileri değerlendirebilirsem ne mutlu, kendimi işe girmiş gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Çileksuyusibel; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  9. ay tabii çevrene sat instadan filan sat yanii :) kavala kurabiyesiii kavaladan mı getirtiyoon. git orda yee. gitmek çok kolay çok ucuz yaa :)

    YanıtlaSil
  10. deeptone; Baklaım satmak heyecan verici bir fikir geçmişte zaman zaman yaptım bakalım bu defa nasıl gidecek :) Kavalayı keşke yerinde de yesem bakalım kısmett..

    YanıtlaSil
  11. Good luck selling all your pretty, colorful handiwork. Happy weekend to you!

    YanıtlaSil
  12. Tammy, thank you so much, because I will need a chance to make sales :)
    happy weekend to you..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...