5 Ağustos 2019

Kaneviçe sevgim yine dolup taşıyor. İki yeni işlemem oldu. Birisini kenarına dantel ekleyip hemen yastık olarak kullanıma alacağım. Diğeri şu an aklımda başka birşey olmadığı için, dönüşeceği şeyi bekleyecek bir süre.
Kare bir işleme olan bu örtüyü de işlemesini değerlendirmek amaçlı yuvarlak bir örtüye çevirdim. Bunlar ilk denemeler. Burada bir kumaş kalemi ile çalıştım çok hoşuma gitti.(Alt resimdeki kalem) Belki çoktandır vardır ama ben yeni keşfettim. Dikişte özellikle çok işe yarar gibi, kumaşınıza çizin, ister dikin ister işleyin, işiniz bittikten sonra ütü ile temasta hemen uçup kayboluyor. Ulus'ta hem dikiş makinesi servisi hemde her çeşit dikiş malzemesi satan bir dükkandan aldım. Mavi, kırmızı, siyah ve beyaz renkleri var. İşleme de denemek için sabırsızlanıyorum. Oldukça pratik olacak gibi.
Ortaya karışık takılıyorum. Çokca patchworklu birşeyler yapasım var. Minik minik uğraşması iyi geliyor şu ara. Arada bir de iplerime bulaşıp, birşeyler örüyorum. Kitaplar dinleniyor yine.
 
Yeni haftanız güzel olsun....

12 yorum:

  1. yuvarlak örtüye ve sihirli kaleme bayıldım...
    mutlu haftalar Deryacım.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yetenek sizinkisi, ben beyaz elbiselerin kenarlarında bayılıyorum böyle detaylara. İyi bayramlar dilerim şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  3. İşlemeler ne güzelmiş :) eline sağlık yahu

    YanıtlaSil
  4. Göle karşı keyifle örgü pozuna bayıldım Deryacığım :)
    Kaneviçeler, mini çalışmalar falan :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Ruşencim, çok teşekkür ederim sana da iyi haftalar dilerim.. :)

    YanıtlaSil
  6. yüreğimin iklimi; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. rafaelaybuke; Bahsettiğiniz elbiselerde de çok hoş oluyor bencede, çok teşekkür ederim sizlerede iyi bayramlar dilerim.. :)

    YanıtlaSil
  8. Arsel'in okyanusu; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  9. lovehouse; Çok teşekkürler, benden de sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  10. O minicik parçaların, kocaman güzel yürekle buluşması <3<3<3 Emeğine sağlık Güzel Deryacığım<3<3<3

    YanıtlaSil
  11. Ececim çok teşekkür ederimm (birsürü kalp):)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...