7 Haziran 2019

Haftasonu doğa ile başbaşa birkaç saat için hazırlandık. Şansımıza geçtiğimiz yıllarda ki kadar yoğun bir kalabalık ve gürültü yoktu. Dağın başında bile bazen beklediğiniz sessizliği, sakinliği bulamayabiliyorsunuz. Şanslıydık, özellikle tepemize tüneyen bir kuş geldiğimizden gittiğimize değin şakıdı durdu şarkılarını. Kuş sesleri, yemyeşil, alabildiğine ağaçlar... çok güzeldi. 
Piknik yerimize ulaşana kadar ki yolculukta yol kenarlarındaki yabani kır çiçeklerine içim gitti, durulacak bir yol değil, ah keşke durulabilseydi. Gelincik tarlaları, mor rengin tonlarından oluşan çiçek öbekleri beni benden aldı. Bi uzansaydım yanlarına dedim olmadı.
 
Mangalla falan pek aram yoktur zaten, kahvem, kitabım yanımdaysa başka birşey istemem.
 
Uzandım gökyüzünü izledim bolca, ateşi izlemek de güzeldi. Çınar ilk mangal öğretilerini aldı.
Akşama doğru daha bir doluştu piknikçiler, doğaya meyve çekirdekleri dışında bir şeyimizi bırakmadan toparlandık düştük yola. Birkez daha insanlara rağmen, doğanın ne dayanıklı, ne metanetli ve sevgi dolu olduğunu farkettim.

19 yorum:

  1. Doğada olmak her zaman güzeldir. Çöpünüzü dahi bırakmadığınızı okumak sevindirici idi. Keşke herkes sizin gibi olsa.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ateşi izlemek de gökyüzünü izlemek kadar güzell :)

    YanıtlaSil
  3. ZAMAN ZAMAN BÖYLE ANLAR YAŞAMAK GEREK. GÖRSELLER ÇOK HARİKA OLMUŞ. ELİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel enerji dolmuşsunu havalar ısınmışken böyle güzel günleriniz çok olsun

    YanıtlaSil
  5. Ohh, sefanız olsun. Mangal ateşinde pişen kahvenin tadına da doyum olmaz. Fonda şakıyan kuşlar, mis gibi hava. Vakit yaratmalı insan. Tam da mevsimiyken hiç üşenmeyip açık havada sık sık bu türden kaçamaklar yapmalı:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Bloğunuzu takip ettim . Bloğuma beklerim. Destek olursanız sevinirim .Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Yüreğiminin iklimi; Katılıyorum hep güzel doğada olmak aslına dönmek bence. Keşke, çok üzücü manzaralar vardı çöp adına :(

    YanıtlaSil
  8. Arsel'in okyanusu; Katılıyorum.. ikisini de izlemeyi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Eğitim Pınarı; Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. uzmanamatr; İnşallahh :)

    YanıtlaSil
  11. zeugma; Hakikatten farklı közün tadı, eskiden çok farkedemezdim :) Evet kesinlikle fırsat yaratmalı bzie çok iyi geliyor böyle zamanlar, hayalimiz doğanın daha içinde bir yaşam inşallah.. :)

    YanıtlaSil
  12. Bi çay bi çaylak; Merhaba hoşgeldiniz, gelirim bende teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  13. amaniin piknikte kahve kitap işte hayaaaat :) bir dee, o zihin ve nefes, zen düşüncesi, çok severiiiim :)

    YanıtlaSil
  14. Huzur mutluluk bulaşıcıya hani, işte öyle bulaştı bana :)

    YanıtlaSil
  15. deeptone; Bende, daha sık yaşayabilmek dileğiylee :)

    YanıtlaSil
  16. lovehouse; çokk sevindimm, ne güzel olmuş o zaman.. :)

    YanıtlaSil
  17. Ay evet doğa insansız daha güzel , keşke herkes bilinçli olsa...
    Kahve+kitap harika!!

    YanıtlaSil
  18. Atölyekedi; Aynı fikirdeyiz, keşke... :)

    YanıtlaSil
  19. Ayy ne güzel bir paylaşım.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...