9 Mayıs 2019

Geçtiğimiz gün hava yine bir kış bir bahardı. Bugün biraz güneş parıldıyor neyse ki. Ucundan köşesinden yapılan el işi ya hemen bitiyor veya son veriliyor. Kendimi tatile mi saklıyorum acaba bilmiyorum. Yine bir istikrarsızlıktır gidiyor, aslında şöyle heyecanla birşeyler yapmak istiyorum. Kumaşlar birikti, ipler de var. Bir proje, bir ilham da çıkar gelir umarım. Şimdilik gözgezdirdiklerim şöyle birşeyler;
Geçtiğimiz gün eşimle 20. yılımızı kutladık. Yıllar ne çabuk geçiyor, zaman ne kadar acımasızsın klişesine bizde dahil olduk. Gerçekten öyleymiş. 
Mutfak mesaisini fazlaca yaptığım günlerden pek hazzatmesem de şu ara şerbettir, hoşaftır kaptırdım gidiyorum. Taze yaprak da çıkmış, kendimde o sabrı bulduğum an saracağım.
Şu ara vakit buldukça radyo tiyatrosuna takılıyorum. İlkokuldayken her sabah kahvaltısı, arkası yarınları dinleyerek geçerdi, çok severdim geçtiğimiz günlerde bir şekilde aklımıza düştü yeniden Özellikle Agatha Christie favorim. 

26 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni fark ettim. Çok güzel çalışmalarınız var. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Deryacığım, evlilik yıl dönümünüzü kutluyorum, nice mutlu, huzurlu, sağlıklı, neşeli yıllar diliyorum size.
    İstikrarsızlık durumu ve güzel bir işe başlama hevesimiz aynıymış. Bi de bir sürü kumaş sipariş ettim, hiç ne yapacağımı da bilmiyorum ;)) Öylece bakmak bile hoş geliyor bazen. Ah burada olsan, sarsak sarmaları, örsek örgüleri, yapsak hoşafları, gezsek tozsak bu arada, dedim yine ;)) Sevgiyle öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  3. Welcome to celebrate the 20th birthday for both of you.

    Very good and inspires the use of the rest of the fabric to be made of art

    Greetings from me in Indonesia

    YanıtlaSil
  4. Eğitim Pınarı; Merhaba, çok teşekkürler, sizin bloğunuz da öyle takipteyim.

    YanıtlaSil
  5. Ececim, hayat hep böyle dimi hep uzaklarda en'lerimiz. Benim içinde hayali bile çok güzel, o örgüler, sarmalar ve gezmeler... İmkansız demiyorum neden olmasın? belki bir gün :)hatta inşallah. Bende çok öperim ;)

    YanıtlaSil
  6. Hi Himawan, Thank you so much, Greetings from Turkey :)

    YanıtlaSil
  7. İlhamınız bol olsun diyelim ama günler bir açılıp bir kapanınca insanın ruhu daralıyor.
    Nice yıllarınız olsun, epey eskiymişsiniz şarap misali :)
    Taze yaprak çok pahalı 15 tl civarı bizim buralarda, yakalrsam daha uyguna ben de saldırmak istiyorum :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Deryacm nice güzel yıllarınız olsun, sağlık ve huzur eksik olmasın. Biz de seneye kutlayacağız kısmetse. yıllar nasıl geçiyor, ne zman bu kadar zaman geçti hiç bilmiyorum. düşününce de mutsuz oluyorum.
    keman kim çalıyor? kızımda 1 yıldır öğreniyor. bize de öğrendiklerini
    çalmasını istiyorum ama kapanıyor odasına, isteğimizi reddediyor.
    belki bir gün :)

    YanıtlaSil
  9. lovehouse; Haftaya güneş daha istikrarlı görünüyor tahminlere göre inşallah, Aminn çok teşekkürler, eskidik vallahi :) bu hafta 12 tl idi bizim pazarda, bizdende sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  10. pelinpembesi; Çok teşekkür ederim aminn.. düşününce bende biraz mutsuz olmuyor değilim sanki bu zamanlar çok uzakta gibiydi şimdi ise o zamanın içindeyiz, kemanı Çınar öğreniyor, ah şu ergenlik kolaylıklar diliyorum bakalım biz ne yapıcaz, birgün çalar sizede keyifle dinlersiniz inşallah, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  11. Derya'cım benim nice 20 yıllarınız olsun maşallah. Sevgiyle, huzurla, muhabbetle <3
    Çınarcığa da bol müzikli selamlar <3
    Yapmak istediklerin tabii ki yine şahane :)
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Happy anniversary! So many pretty things in that first picture to be inspired by. I've not been crafting much. Just not sure what I really want to do. Always lovely to see what you are up to.

    YanıtlaSil
  13. Ezgicimm çok teşekkür ederim, aminn diyorum, selamını ilettim, Çınar'ın da sana selamı varmış Ezgi ablası :) sevgilerimizlee ;)

    YanıtlaSil
  14. Dear Tammy, thank you very much. Our days are full of inspiration, many greetings, greetings :)

    YanıtlaSil
  15. 20. yılınızı tebrik ederim Derya Hanım. Daha nice yıllara sağlık, mutluluk ve huzurla ulaşasınız inşallah😊.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  16. Naciye hanım çok teşekkür ederim, aminnn... sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel bir kutu o öyle, rengarenk. İçim açıldı :).

    Umarım projelerini yakın zamanda gerçeğe dönüştürürsün çünkü hepsi çok güzel görünüyor :).

    YanıtlaSil
  18. canım o kadar özlemişim ki seni ...hayırlı ramazanlar ..çınarımı öpüyorum..

    YanıtlaSil
  19. evlilik yıldönümünüz kutlu olsun.daha nice yıllara sağlıkla huzurla inşallah...

    YanıtlaSil
  20. Birlikte nice mutlu 20 yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  21. Öneri makinesi; Çok teşekkür ederim, inşallah.. bahar da bitti bitecek ama bendeki rehavet bitmedi bir türlü :)

    YanıtlaSil
  22. Mihrimah; Çok teşekkür ederim, çok eski bir arkadaşımla yeniden karşılaşmak ne güzel oldu benim içinde, çok mutlu oldum, tatlı prensesi öperim bende ;)

    YanıtlaSil
  23. Özlem Kutlu; Çok teşekkür ederimmm, amin :)

    YanıtlaSil
  24. ya işte baaaak bu yazındaki fotolar çok neşelendirdi ki beni yaaa :) hayatın detayları işteee güzellikleriiii :) radyo tiyatrosu eveet nette var bir dolu yaaa :) çok güzeeel :) yakınlarda beyaz geceleri dinledim. nefisti. bir de yaz yağmuru nefis.

    YanıtlaSil
  25. ayyyyy bundan sonraki yirmi yıllar daaaa çok sevdiğim nefis hoşaflar gibiiii tatlııı ve su gibi geçsiin ki yaaa :)

    YanıtlaSil
  26. deeptone; not aldım beğendiğin oyunları en kısa sürede dinleyeceğim :) Aminnnn çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...