30 Mayıs 2019

Pencere önü yaz çiçeklerimi ektim geçtiğimiz gün. Tercihim yine pek çok adı olan ipek çiçeklerinden oldu. Umarım bitlenmeden yaz boyunca rengarenk açar dururlar.
Havalar özellikle son iki gündür epey ısındı. Evler şimdilik serin ama binalar ısındıkça evlerde de duramayacağız sıcaktan. Semt pazarında reyhanı görünce hemen serin serin şerbetini yapayım diyerekten aldım ve ilk defa çiçeğiyle gördüm. Çok güzel kokuyor. Şerbetin rengi ise tam benlik.
Pazarda minik çilekler görünce hemen reçel yapasım geldi. Artık pek tüketmediğimiz için minik bir kavanoz yaptım. Kaynarken ki koku çocukluğumun mutfağına götürdü beni. Köpükleri yediğimi hatırladım. Benim ki öyle çok köpürmedi zaten bir avuç çilekti.
 
Şu ara yenileme işlerine sardım nedense. Geçtiğimiz gün ki kırmızı çantadan sonra şimdi kırmızı kırlente el attım. Örgü kısım doldurulunca fazlasıyla esnemişti arka yüzüne göre, biraz söktüm biraz ördüm nereye varır bilmiyorum şimdilik oyalanıyorum.

20 yorum:

  1. Senin fotoğraflarını çok seviyorum, her seferinde içim açılıyor <3<3.

    Çilek reçeline bayılırım <3. Reyhan şerbeti hiç denemedim ama denemek isterim, o da çok güzel görünüyor. Eline sağlık :).

    YanıtlaSil
  2. çiçekleriniz, şerbetiniz, reçeliniz ve kırlentiniz harika görünüyor burdan...sevgilerimle....afiyetle yiyin, için ve kullanın inşallah....

    YanıtlaSil
  3. iPEK ÇİÇEĞİ KARDEŞLİĞİİİİ<3<3<3<3 Bayılıyorum.
    Reyhan şerbeti enfes bir tat, ellerine sağlık. <3

    YanıtlaSil
  4. öneri makinesi; Senden bunu duymak ne büyük mutluluk çok teşekkür ederimm :) şerbeti deneyin hafif baharatlı tatlara yakınsanız bence seveceksiniz, çok da kolay buz gibi nefis gidiyor özellikle Türk kahvesi yanında :) sevgilerr....

    YanıtlaSil
  5. babaannemintakvimciği; Çok teşekkür ederimm, benden de sevgilerlee.. :)

    YanıtlaSil
  6. Ececimm evet çiçeklerimi kardeş, bende çok seviyorum, teşekkür ediyor öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. Reyhanı, reçeli gördüm ağzım sulandı resmen Derya`cım:) Geçen yıl saksıda reyhan ekmiştim, çok güzel oldular. Çabuk çıkıyorlar, tohum bulup denemelisin.

    YanıtlaSil
  8. ay ipek çiçekleriiii ne güzel olmuş. reyhan çilek oh oh yaaa :) arada annatsanaaa çocukluğunuuuuu :)

    YanıtlaSil
  9. Çalışmalar çok güzel, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel fotoğraflar, içim açıldı. :) Benimde sardunyalarım var, dün komşuma verdim bayramda yokuz diye, 7 saksı verdim azıcık utandım o kadar saksı vermeye ama komşum sağolsun :))

    YanıtlaSil
  11. Semicim geçtiğimiz gün de karşıma çıktı aslında bir an düşündüm nedense almadım, belki alır ekerim, çabuk büyüyorsa tam benlikmiş :)

    YanıtlaSil
  12. deeptone; Bir şey olacak mesela bu reçel gibi o zaman aklıma geliyor birşeyler ama o da bu kadar :) o da bir beceri gerektiriyor

    YanıtlaSil
  13. eğitim pınarı; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. dondurma delisi; Teşekkürler, komşunuz kıymeti bilinesi biriymiş :)

    YanıtlaSil
  15. Oh ellerine sağlık Derya'cım afiyet olsun <3

    Yazın başlangıcı ile nasıl da şenlenmiş, renklenmiş fotoğraflar, el işleri. Bayıldım <3

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim Ezgicimm, yazın geldiği belli olsun fotolardan :)

    YanıtlaSil
  17. İçim açıldı resmeeen, ne güzel renkler, çiçekler, reçel, örgüüü çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. lovehouse; Ben teşekkür ederimm pozitif ve motive eden dönüşleriniz için :)

    YanıtlaSil
  19. Kırlent harika olacak! Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  20. Atölyekedi; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...