2 Nisan 2019

Geçtiğimiz gün dünya için küçük benim için kocaman bir adım oldu. Punch nakışında birkaç batımdan öteye geçemeyen ben bu kadar yaptım ya çok mutluyum. Bir ara yapıştırıcısını da alıp ufak bir proje gerçekleştirmeli. Çok sevdim..
Örgüde serbest zamanlar, kafama göre takılmaca. Bir müddet sonra özlüyorsun tığını iplerini.
Bu ara el işi yapamamaktan yakınsam da bunun iyi bir yanı oldu, o da beni kitaplarımla yakınlaştırması. Aylardır elimde sürünen Hava kitabı hızla ilerliyor, elim boş kalınca kitapla kopardığımız bağımızı yeniden kurduk şükür. Sonra gelsin sıradakiler. Hala beklemede bir sürü merak ettiğim kitabım var.
Bir ara denemek için almışım keten karışımlı bir ip. Örerken dökülen parçaları olmasa fena değil. Hatta çanta örmek için ideal bence. Benim numuneden ancak bir cüzdan olur bana.
 İyi haftalar olsun..

20 yorum:

  1. yine zevkle baktım sayfaya, renkler, çiçek ve örgüler, size de iyi haftalar olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Bende de benzer durum...Bir şeyi yapabiliyorsam başka bir şey eksik kalıyor maalesef...Tam bir kısır döngü benim için , hiçbiri tam değil...
    Yine huzur dolu fotoğraflar🎉

    YanıtlaSil
  3. Tam da punch nasıl yapılır iğnesi nerede satılır diye araştırıp pinterest ve aliexpresste araştırmalar yapıyorum, sonra "önce elindeki hobilerini bitir" deyip kendimi engelleyerek zor da olsa sayfaları kapattım. Aklımdan çıksın diye blogumu açınca anasayfamda bu yazını görmek şaşırtıcı oldu :D

    YanıtlaSil
  4. iplerin rengi :kalpkalp:
    Derya gibi bahar gibi...

    YanıtlaSil
  5. linen cotton piku :) aferiiiiin sanaaaa kiiii ne güzel bişiler yapmışsın yinee :) hava mı o ne kiiii ay hava kitabı mı okuyon seeen, havadan sudan mı bahsediyooo hihihi, ay takıldım bieaz sanaaa, çok tatlıydı yine notların ve fotiler kiii :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy ilk iki fotoya bi daha baktım minnoşlar yaa :)

    YanıtlaSil
  7. lovehouse; Çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  8. Atölyekedi; Aynıyız :) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Özlem Kutlu; Punch çok beğendiğim çok kolay görünüp asla yapamadığım birşeydi, bu kadar olması şaşortoco kendi açımdan :) tesadüf olmuş, evren bundan vazgeçmeyip deneyin diyor gibi geldi :)

    YanıtlaSil
  10. Yağmurcummm teşekkürler..:öpück:öpücük :)

    YanıtlaSil
  11. deeptone; Evet şu ara Hava kitabındayım, sonra sırada Frambuazlı Hayat var :) teşekkürler....

    YanıtlaSil
  12. Deryacım punch biraz daha ince iple daha kolay oluyor, bi dene istersen öyle de. Bir de kumaşın az delikli olmalı yoksa kumaşa tutunamıyor. Ellerine sağlık. Özledim.

    YanıtlaSil
  13. I bought a punch needle kit years ago but never did it because the actual punch needle wasn't included and I never remember to look for one. Don't even know where that kit is now. But punch needle work sure has become very popular recently. Love those crocheted pillows. I've been crafting much but have finished two books this past week.

    YanıtlaSil
  14. Ececim çok şey var öğrenecek, denerim tabi teşekkür ederim, tüm ipuçlarıyla bu kadar ilerledim. Bende özledim... özletme bi ses ver arada :)

    YanıtlaSil
  15. Hi Tammy, Punch is a job I can't really achieve but I love it, I keep trying. Maybe you'il try the set if you find it, it's very enjoyable :)

    YanıtlaSil
  16. elinize sağlık harika görünüyorlar punch ilk defa duydum ....güzel bir haftasonu olsun inşallah sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Babaannemintakvimciği; Teşekkürler, mutlu haftasonları dilerim bende :)

    YanıtlaSil
  18. annemin de elinden tığ işi elişi hiç düşmez
    becerikli kadınların hali başkadır

    YanıtlaSil
  19. Önce header'a takıldım. Çok güzel olmuş. Güle güle kullanın.
    Punch nedir ilk kez duyuyorum iyi mi? Sayenizde öğrendim.
    Güzel bir elişi. Devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...