11 Nisan 2019

Şu ara havalar bulutlu ve yağmurlu geçse de sıcaklık memnun edici. Nisan ayı tabi yağmalı. Bu yıl epey çiçek kuruttum. Vaktini dolduran her çiçek hemen kurutulma işlemi için kitap aralarına saklandı.

Yastık diyarına bir yastık daha eklendi. Nedir bu yastık sevgisi bilmiyorum, nereden geliyor, niçin var. Ama bir model veya bir fikir derhal ona dönüşüyor. 
Yapabilmekten en memnun olduğum şeylerden birisi gözleme. Dün resmen gözüm dönmüştü, aklımda sadece o yoktu tabi, düşündüm ooo çok olmuş yemeyeli deyip sıvadım kolları, açtım hamurları. Bir müddet sonra da sırada elmalı pasta var.

12 yorum:

  1. afiyet olsun , ama o çiçekler ne güzel kurutulmuş nasıl öyle renkleri kaldı kiii ben kurutunca hep kahve falan oluyorlar

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. Yastık sevdana bayılıyorum. Merakla bekliyorum hep. Sophie de yastık oldu mu, ben mi atladım? Gözlemeler afiyetle yenmiştir, şifa olsun. Çınar'ı da öptüm seni de...

    YanıtlaSil
  3. çocukken galiba çiçek kuruturduk kitap arasında...yastıklar ne güzelmiş..canım gözleme çekti...elinize sağlık...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Demek sizde de çok oluyor hamurişi çılgınlığı :)) Gerçekten en doğru kelimeler: insanın gözünün dönmesi :)))

    YanıtlaSil
  5. uzmanamator; Teşekkürler, ben önce halı altına koyuyorum orda biraz düzleşip kurumaya yüz tutunca da kitap arasına alıyorum, maharet halıdamı ki ?

    YanıtlaSil
  6. Ececim, teşekkür ederim canım, sophie de oldu olmaz mı :) bizde seni çok öpüyoz ;)

    YanıtlaSil
  7. babaannemintakvimciği; Çok teşekkürler, bizden de sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  8. lovehouse; hamur çılgınlığı olmazsa olmazımız, değil mi bencede :)

    YanıtlaSil
  9. bahar acıktırıyoooo deseneee hihihi :)

    YanıtlaSil
  10. deeptone; :)) evet öyle sanki.

    YanıtlaSil
  11. Yastık sevdası bende de var. Belki kısa sürede bitip
    sonuç aldığımız içindir. gerçi senin diğer işlerinde harika, o
    örgü cüzdanlar hep aklımın bir köşesinde. ben de yapayım istiyorum ama
    bir sıra gelmiyor.

    YanıtlaSil
  12. pelinpembesi; Olabilir, elişinde bazen çok sabırsız olabiliyorum :) yaparsınız inşallah vardır bir vakti, keyifli de bir iş, sevgiler... :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...