19 Mart 2019

Bu hafta yağmurlardan sonra yine pırıl pırıl bir hava var Ankara'da. Bahar rüzgarları estikçe tembelleştim, her iş rafa kalktı. Çiçekler ekiyorum saksılarıma, güneşi görür görmez atıyorum kendimi dışarıya. Bir iş yapmaktan çok, alışkanlık işte malzeme toparlıyorum hala. Kumaş, ip vs.
Bir ara başlayıp biryere varmayan mini motifler çanta oldu, bu hafta sadece bunu yaptım.
Kumaşlar otur başıma da kes kare kere dese de hala oturamadım. Şu an açık camlardan içeri kuş cıvıltıları geliyor çokca, camlardan eve dolan gün ışığı huzur dolu o aydınlık değiştiriyor hemen ruh halimi, ama otur dik demiyor yine :)

14 yorum:

  1. Yine cüzdana bayıldım, ismini bilmiyorum ama örnek çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzelmiş kumaşlar :) hadi otur dik :)

    YanıtlaSil
  3. Biraz kararsız gibi olsa da en sevdiğim havalar...Ama bu havalar beni de biraz dağıtıyor... Yine huzur veren fotoğraflar 🎉

    YanıtlaSil
  4. O en sağdaki kumaşa bayıldımmm, bakalım ne güzellikler peşindesin yine ;) <3

    YanıtlaSil
  5. Cıvıl cıvıl bir patchwork geliyor hissediyorum :) Tadını çıkar güneşin Derya'cım burası da öyle güneşli ve keyifli ama soğuk :))))

    Mini çanta çok tatlı olmuş, belki motiften kalma bir mavi ama harika bir detay vermiş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. içinden nasıl geliyorsa öyle yap Deryacım... bazen hobiler de özlenmek istiyor. :)

    YanıtlaSil
  7. lovehouse; Çok teşekkür ederim, kare örgüdeki ilk sıra ama bir adı var mı bende bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. uzmanamator; Teşekkürler, çok yakında inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Atölyekedi; Aynı ruh hallerindeyiz :) Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Ececim, onu bende çok sevdim CK desenleri gibi diye sanırım :) umarım güzel bişey olur :)

    YanıtlaSil
  11. Ezgicim, umarım yakın zamanda sizin orakarda ısınır artık, çıkarmaya çalışıyorum keyfini özlemişim, attık montları botları :)
    O mini maviyi görmen beni mutlu etti, var bizim ortak yanımız, öperim ;)teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  12. Ruşencim çok doğru dedin, buradan da yazıyorum ki kendimi bu kadar boşvermeyeyim kalkıp yapayım, ama bu defa o da etkili olmadı :)

    YanıtlaSil
  13. bahar yorgunluğuuuuu, geçeer hihihi :)

    YanıtlaSil
  14. deeptone; :) evet bence de

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...