18 Ocak 2019

Geçtiğimiz günün can sıkıntısı ürünü örgü küpeler oldu, kolye daha önce de yapmıştım ipim kalındı bu defa ince dominolarla ördüm duruş ince iple daha iyi oldu. Yaz gelmeden yazlıkları hazırlamak adet oldu. Belki ufaktan bir bahar ve yaz özlemi de başlamış olabilir. Ne çabuk sıkılıyorum bilmiyorum halbuki ne çok özlemiştim üşümeyi falan, yeterince üşüdüm heralde, artık aklım daha sıcak günlerde.
Hedefsiz ok misali hisler bir nezbe olsun dağıldı, elimde bir el işim ve yapacağım birşey yoksa tam da böyle oluyor bende ki his. Kitaplara gömüleyim dedim yok olmadı, o eller çalışmalı, yoksa olmuyor. İşim varsa kitap da okunuyor nasılsa. Şimdi dantel perde ucu ve bir şal var aklımda.
Şimdilik tam olarak modele karar vermedim. Hala araştırıyorum ama öne çıkanlar bunlar.
 Yarıyıl tatili geldi, dilerim yaz tatili de böyle çabucak gelir. Sağlıklı ve keyifli tatiller dilerim..
(Görseller buradan; perde ve şal)

12 yorum:

  1. Takılar efe işi, en sevdiğimden. Valla hep aynı şeyi yazıyor gibi olsam da, seni tanımaktan, ürettiklerini görmekten inanılmaz mutlu oluyorum her zaman. Bir de hızın tabi ;)) Elinden, yüreğinden çıkacak her türlü güzelliği sabırsızlıkla bekliyorum hep. Koccaman öptüm seni ve Çınar'ı <3

    YanıtlaSil
  2. Ne örseniz ne dikseniz çok güzel oluyor. Kolye'yi hatırlıyorum , küpeler de çok güzel olmuş , ellerinize sağlık. Ben de kışı çok severim fakat sanki bu yıl biraz eziyetli oldu ondan olabilir ... Kolay gelsin , yeni güzellikleri merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ececim canım çok teşekkür ederim, bu duygularımız kesinlikle karşılıklı bende çok öperim ;)

    YanıtlaSil
  4. Atölyekedi; Çok çok teşekkür ederimm :) güzel paylaşımlarda buluşmak üzere..

    YanıtlaSil
  5. Takılar çok güzel olmuş tam yazlık, baharlık. Kalemlik / tığlık da bana fikir oldu.İp stoğumu eritmek istiyorum biraz, renkli kalemlik güzel fikir. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Arzu hanım, çok teşekkür ederim, şimdiden kolay gelsin sevgilerle... :)

    YanıtlaSil
  7. Çok çok beğendim küpeleri,güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. lovehouse; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Küpe çok güzel Derya'cım çok da yakışmış..
    Sana en yakışan da şu gökkuşağı renklerin.. Çok beğeniyorum <3
    Kalpli öpücükler

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canım Ezgicim, bende çok seviyorum o renkleri yakışıyorsa harika, bendende en bol kalplisinden :)

    YanıtlaSil
  11. küpeler çok tatlıymış perde ucu için kalpli bi rmodel örmüştüm ben bloğumda var hem de hızlı ilerleyen bir model gözünüzden geçmediyse bir bakın derim :) şal modeli de hoşmuş

    YanıtlaSil
  12. uzmanamator; Çok teşekkür ederim, perde de gönlüm güllü modelde ama yinede bakarım tabiki :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...