5 Aralık 2018

Oldukça gri bir Ankara gününe başladık. Dün akşam belki kar yağma olasılığı olduğunu duyunca bir beklenti içine girmedik değil. Hatta tatile varan bir kar düşüncesi, nasıl güzel bir çocuk hayaliydi öyle, çocuk olmak güzel şey. Örgüler dursun, dün aklıma esiveren bir takım fikirlerle kumaşlar işlemeler çıktı ortaya.
Birşeyler dikmeyi planlıyorum, nedense işleme yapmak için büyük bir istek hissediyorum. Hazır bunca gaza gelmişken bende başlayayım hiç bekletmeyeyim dedim. Bir ara da beş şişle, misinalı şişle çorap örmeyi öğrenmek istiyorum. Yıllar önceki kısa denemem sonuç vermemiş iki şişle bir çoraba dönmüştü iş, bu defa bıkmadan, yılmadan öğrenmek istiyorum. Youtube videolarından birşeyler kaparmıyım dedim ama şimdilik öyle çok iyi bir anlatım bulamadım.
Herman Hesse/ Görkemli Dünya'dan.

6 yorum:

  1. Ya Hu gerçekten seninle aynı yerde yaşamayı çok istiyorum. Geçenlerde dikiş makineme baktım, kaç yıldır açılmadı, yağlasam mı felan diye düşündüm hatta o anda da sen aklıma gelmiştin, olur ha, olur olur birgün...
    Ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
  2. Ececim evrene bırakıyoruz gerekli mesajları aynen dediğin gibi olur mu olur :) olursa da ne güzel olur. Az önce instagramda sayfama konacıkta satılık evler ilanı çıktı, seninle aynı zamanlarda bir etkileşim bir telepatik birşeyler oluyor Ece :) öpücüklerle...

    YanıtlaSil
  3. Ecehan'ın orda gördüm geldim; bayıldım yaptıklarınıza ne incesiniz öyle ben de ara ara kumascılara ugrar varsa guzel kumas alırım hemen(tabi bazı kumascılar az metreleri satmıyorlar :/) Sonra kendimce degerlendiririm o kumasları en son az kalan pelus kumasım ile yıpranan bir cantamın kollarını onarmıstım benden mutlusu yoktu :) severek takip edecegim sayfanızı sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Beni ekle instagrama, ben çok acemisiyim de bilmiyom ;))

    YanıtlaSil
  5. Melci's blog; Hoşgeldiniz :) çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık yeniden değerlendirmek çok kıymetli, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ececim adın farklı değil değil mi bakıyorum hemen ve ekliyorum :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...