30 Kasım 2018

İnsan eski alışkanlıklarından kolay kolay vazgeçemiyor. Geçtiğimiz gün, ipcide rengarenk kartopu ipleri görünce dayanamadım ve aldım. Yumuşaklığı farklı, her akrilik ipteki gibi değil. İpler alınınca tabiki birşeyler örmek lazım, bende biri üçgen diğeri atkı olarak iki iş başladım, üçgenden daha önce ördüm o tamam, ama atkı ilerledikçe göreceğiz, beğenirsem devam..
Biraz soğuk biraz ılık derken artık hava epey soğudu. Bugün karanlık ve yağışlı. Ruh halim ördükçe ör diyor. Araya kitabımı da alıyorum. Aklımda pamuklu iplerimle de birşeyler var, bu karanlık kış gününün renklerine inat rengarenk birşeyler, kendime icat ettiğim elişinden işlere yetişememek hoşuma gidiyor. 
 Mutlu haftasonları..

12 yorum:

  1. Benimde her çekmecem yün dolu. ama daldan dala atlamayı
    seviyorum. bazen nakış bazen örgü bazen de keçeden birşeyler
    dikiyorum yani bunca iş nasıl tamamlanacak bilmiyorum. ama bir tane
    küçük battaniye ördüm, yeni yıl battaniyesi ..yakında instgm da yayınlayacağım. sizin işleri gördükçe aklıma yeni
    yeni projeler geliyor. olsun tam havası örgü her daim :)

    YanıtlaSil
  2. pelinpembesi; Aslında hep elimiizn altında birşeyler olması güzel, canın ne istiyorsa o işi yapabilme özgürlüğü hazır malzemeler sayesinde
    insta da takiptemiyim acaba bilmiyorum hemen bakıcam battaniyeyi merak ederim, hevesle yeni yeni işler yapmak dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım benim de bir şey satın almada kendime dur diyemediğim yün :))))) <3
    renklerin şahane Derya'cım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Ezgicim ;)

    YanıtlaSil
  5. Your blog is always so cozy and comforting to visit. Happy December!

    YanıtlaSil
  6. Thank you so much Tammy, happy December to you :)

    YanıtlaSil
  7. Yaw bu ip alma işinin sonu nereye varır bilmiyorum, durduramıyorum kendimi, pes derken bu gönderini okudum ;))) Ama mesela sen bi çırpıda bitiriyorsun bu büyük rahatlık ;)) O zincir atkı harika olacak, tanıyorum o modeli ;))

    YanıtlaSil
  8. Kartopu benim de beğendiğim bir marka. Renk seçimleri çok güzel. Atkı yeşil-kırmızı olan sanırım. Eminim ki şahane olacak;) Kolay gelsin Derya..

    YanıtlaSil
  9. Ececim ama baksana ne zarasız hatta ne yararlı bir alışveriş, ipler yünler, bunların örerken bize vardiği rahatlama ve huzura değer bence :) bolca alalım, sınırlamayalım kendimizi :)

    YanıtlaSil
  10. zeugma; Çok teşekkür ederim, favori ipimiz aynıymış :)

    YanıtlaSil
  11. Kış günlerine örgü ne kadar yakışıyor değil mi :)
    O zincir zincir atkının bitişini merak ettim, renkler çok hoş duruyor ♥

    YanıtlaSil
  12. KEsinlikle Şebnemcim, örgü&kış ayrılmaz ikili. Zincir atkıya ilgi çok oldu bende onu iptal ettim, tekrar örmeye başlasam mı ? :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...