16 Kasım 2018

Düşündüm, BİR HAYAT NEDİR?
Başlar ve biter, BİR HAYAT NEDİR?
Acı ve tatlıdır, unutulur hepsi, BİR HAYAT NEDİR?
Emin olamasam da 'hayat bir iz bırakmaktır' diyebilirim.
Mezar taşı bir iz sayılır mı, emin değilim.
Razı olan için mezar taşı bir izdir.
Ben razı değilim.
Gerçi elimden ne gelir?
 *****
Sizi ve kendimi suda yüzen yağ damlasına benzettim. Kendine benzeyen bir damla arayan ve bir türlü suya karışamayan iki yağ damlası. Yüzüyoruz işte suda. Başıboş. Öyle parçalanmışız ki artık daha fazla parçalanmak ölmek demek. Ama yine de varız ve belli oluyoruz suyun üstünde.
 ****
Pazar günleri, hayatın intikam günleri.
Neşeli başlasın ve öyle geçsin diye gayret edildikçe insanı koyu bir yalnızlığa, anlaşılmaz bir kedere iten günler.
 ****
İnsan yüzü konuşkandır.
 ****
Çürüdüğünü anlatmak kolay değil, ölü olduğunu ikrar etmek ise çok zor.
****
Rüzgar manolya ağacının etrafında anaforlanıyor, camlar titriyor, hoşuma gidiyor bu. Tabiatın coşkusu içimin durgunluğunu gideriyor.
Ayfer Tunç/Suzan Defter

4 yorum:

  1. Sevdin mi Derya'cım ? İlk başta basım hatası var gibi gözüküp sonra anlaşılıyor değil mi ? Çok zekice...


    YanıtlaSil
  2. Hemde çok sevdim Ezgicim yazarın diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum hatta, aynen çözene kadar bana basım hatalı bir kaitap geldiğinden emindim :)

    YanıtlaSil
  3. Beğenmene çok sevindim bu kitabı ♥

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler Şebnemcim şimdi sıra Mine Söğüt'te :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...