12 Kasım 2018

 
Bu hafta nihayet tiyatro sezonunu açmış olmamızın mutluluğu ile başlıyorum haftaya. Umarım izlemek istediğimiz oyunların hepsini izleyebiliriz. Geçtiğimiz yıl şu saatte şu tarihte satışa çıkacak denilen biletlerde o dakikada başında olmama rağmen hep hüsranla sonuçlanmış epeyde üzülmüştüm. Şimdi böyle beklediğimiz bir oyun daha var, umarım bilet bulabiliriz. Cuma akşamı geçen yıldan izleyemediğim oyunlardan olan "Eyvah Nadir" oyununu izledik. Tek kişilik muhteşem bir oyundu. Oyuncu Koray Karaca'nın hakkını vermek lazım, kılıktan kılığa giren bir performans sergiledi, modern meddah ile nostaljik bir akşam oldu. 
Çiçekli yastığımın arka yüzü, örgümle bu kadar uyumlu bir kumaş arasam bulamazdım herhalde. Kıyamadıklarım köşesinden çıkmış, bu işin değeceğini düşündüğüm için kullanılmış değerli kumaşlarımdan.
Bir dönem denemiş sonunu getirememiş olduğum işlemeyi örgüye uyarla işini bir kere daha denemeye karar verdim. Bu defa kolye büyüklüğündeki bir model, umarım küçük ebatlarda bir kare olacak. Örerek değil nedense dikerek birleştirmeye karar verdim. Modelin kendinden çok etrafı uzun sürecek gibi, olsun şu ara ki moduma uygun.
İyi haftalar...

4 yorum:

  1. Biz daha açamadık tiyatro sezonunu, geç kaldık.

    YanıtlaSil
  2. Ne de güzel yakışmış kumaşı :) Bu kadar uyumlu olur.
    Tığ işi ile yaptiğin işi merak ediyorum, bir çeşit tığlı kanaviçe gibi değil mi ? :)

    YanıtlaSil
  3. Beyaz yakalı; Güzel ve keyifli bir oyunla yakın zamanda bir açılış dilerim o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim, aynen sen öngörmüş o yüzden bu kumaşı seçmişsin :) çok değerli benim için.. Aynen öyle gibi, herbir çarpı bir küçük motife denk geliyor örgü modeline dönüşüyor.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...