13 Ekim 2018

Ankara'da bu yıl ikincisi düzenlenen ekmek festivaline uğradık bugün. Çeşit çeşit buğdaylarla yapılmış envai çeşit ekmekler. Hepsi gayet iştah açıcı görünüyordu. 
 
Sağlıklı ekmek son günlerde fazlasıyla aradığımız fakat çok zor bulduğumuz birşey haline geldi. Öyle ki gerçekten sağlıklı ve besleyici olduğunu söyleyen ekmeklerin yanına yanaşmak da pek mümkün değil fiyatlarından dolayı, onsuz da olur dense de biz pek ekmeksiz yapamıyoruz. O yüzden umarım sağlıklı ekmek anlayışı büyür ve biraz daha yaygınlaşır.

11 yorum:

  1. Derya'cım, hepsi leziz gözüküyor. Benim gibi ekmek aşığı için dayanılmaz o derece :)

    Afiyet olsun <3

    YanıtlaSil
  2. Fresh baked bread is the best! Looks like it was a fun festival.

    YanıtlaSil
  3. Biz de ekmeksiz yapamayız. Heryerde afişlerini görmüştüm. Kaçırdım sanırım ben bunu :(

    YanıtlaSil
  4. Yaw bi etkileyemedim gitti şu ekmek konusunda seni, yanarım yanarım ona yanarım ;))

    YanıtlaSil
  5. Ekmek konusunda seninle aynıyız sanırım... Ahh diyorum keşke şu mayalama işine girişsem mi diye ama olmuyor bir türlü :/

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim bizimde gözümüz döndü resmen heryerde şahane görünen ekmekler çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  7. Hi Tammy, ı agree, thank you so much.. :)

    YanıtlaSil
  8. lovehouse; Benim gidişimde tamamen tesadüf oldu ama iyiki gitmişiz her yıl yapılıyormuş bu ikincisiydi seneye katılırsınız

    YanıtlaSil
  9. Ah Ece ne olur öyle deme utanıyorum çünkü mayamda gelmişti ben beceremedim nedense olmadı işte yoksa çok özenmiştim ama :(

    YanıtlaSil
  10. Sorma Şebnemcim o mayalama işini ben bir türlü beceremedim yani o videolarda veya anlatılarda olduğu gibi olmadı benim mayalarım hiç kaç kereden sonra da pes dedim, yeterli sabır mı göstermedim bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  11. Ekmek tercih etmesem de kültürümüzde geniş yer tutuyor. Üstüne üstlük fırıncı çocuğuyum ekmek içinde büyüdüm. Hele gece çıkan ilk ekmek ve tereyağ ne güzel bir ikili olurdu o eski yıllarda..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...