17 Eylül 2018

Haftasonu biraz doğayla buluşalım şehirden uzaklaşalım istedik. Bir süredir gidip görelim dediğimiz krater göl Çubuk-Karagöl'e gittik. Göl manzarasının tadını çıkarıp, benim uzun süredir istediğim ürperme ve üşümeyi iliklerimize kadar hissettik. Oturduğum yerde resmen dondum, üşümek hiç bu kadar hoşuma gitmemişti. Çınar bizim pisi için bir öğünlük minik balıklar da tuttu gölden. Dönüşte  öğrendik ki Çubuk turşu festivalinin son günüymüş, orayada uğradık, el açması gözlemeleri hüpletip bolca turşu tadımı yaptık. Doğadan enerjimizi alıp yeni okul dönemine de başladık. Herkese sağlıklı, başarılı, mutlu bir eğitim dönemi dilerim...

6 yorum:

  1. Çubuk barajına seneler önce gitmiştim, çocuktum sanırım....
    Aklımda hiçbirşey kalmamış iyi mi...

    Ne iyi etmişsiniz de gitmişsiniz ♥

    YanıtlaSil
  2. Şebnemcim baraj çok da akılda kalacak bir yer değil zaten :) ama Karagöl oraya nispeten daha iyi geldi bize, tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. kuzunun yeni eğitim-öğretim yılı hayırlı olsun, başarılarla dolsun...mekan ne güzel, kulübe de ne tatlıymış öyle... ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz Ruşencim, aminnn, değil mi bende çok sevdim kulübeyi :)

    YanıtlaSil
  5. Turşu dedin ne kadar turşu özlediğimi hissettim :)
    Oh doğa gibisi yok.. Mis gib

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim, turşunun vatanı Çubuk olsa da Kızılayda da Hüsmen Ağa var, oradan turşu alırız sana gelince, kesinlikle doğa gibisi yok şehirden çıkıp o boş uzaklıklara başlayınca yol içimdeki huzuru tarif edemem..
    öperim ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...