27 Haziran 2018

157. günden merhaba. İşte bugünün motifleri.
Yoğun çanta çalışmalarından sonra biraz duruldum diyemiyorum, şimdilerde motiflerin de azalmasıyla yine kendime iplerimi bitirme çelıncı başlattım. Bu ne zaman başladığımı unuttuğum ama zaman zaman elimden düşmeyen kare battaniyi tekrar örmeye başladım. Bu sıcakta kucağıma bir tomar ateş koymuş gibi olsa da içimdeki örme hissiyatını bir şekilde gidermem gerekiyordu. Pişe pişe örüyorum. İplerin bitişiyle kendisi de nihayet bitecek umarım.
Şu ara sıkılıp minik işler yaptığım çok oldu. Kalp örmeyi denedim öyle gökkuşaklı birşey oldu, bozdum bir takım takıları bileklik oldu falan. Günler gayet fani işlerle geçip gidiyor işte..

10 yorum:

  1. Her biri ayrı güzellik. Renkler ona keza.

    Bileklik de güzel fikirmiş, ben de yapayım bari:)

    YanıtlaSil
  2. Gelip bakıyorum neler var diye, gökkuşağı süper:) Faniliğin içinde saklı bakilik. Ne yaparsa insan izini düşürüyor. Eliniz de gönlünüz de sağ olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Derya Hanım, az önce ben de bi vesileyle ölüm gündemime geldi de son günlerdeki uçarı ve epey imkansız hayallerin gelgitlerinden kısmen duruldum diye düşünüyordum. Az sonrasında bloğunuzda aynı kelimeyi ve fani uğraşlar ifadesini görünce kendi hissiyatımı paylaşmak istedim. Benden daha verimli geçirdiğinizden şüphem yok günleri. Bu sebeple tebrik etmek ve 'ellerinize sağlık, huzurlu, mutlu günler dilerim' demek istedim. Sevgiler
    Naciye

    YanıtlaSil
  4. zeugma; Çok teşekkürler, değerlenecek iğne oyaları var sanırım merakla bekliyorum sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  5. Begonvil sokağı; Çok sevindim gelmenize hergün olmasa da birşeyler yapmaya çalışıyorum, özellikle renkli rengarenk olsunlar istiyorum. Çok teşekkür ederim,sevgilerimle.. :)

    YanıtlaSil
  6. Naciye hanım; Çok teşekkür ederim, hayaller olmadan ya da hayal kurarak geçmiş bir gün de verimsiz sayılmaz bende hayaller kurdum bunları yaparken bir çoğu da imkansız ya da ben öyle sanıyorum bilemiyoum o yüzden devam... Sevgilerimle.. :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık, gök kuşağı sana çok yakışıyor...

    YanıtlaSil
  8. So many lovely things. The rainbow decoration is wonderful!

    YanıtlaSil
  9. Hi Tammy, thank you very much for liking my leisure time :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...