21 Haziran 2018

Cam güzelidir kendisi. Gelir kibarca hatırlatır hadi bugün ki yemeğimi verin diye.Sanırım bahsetmiştim yan evdeki çatıda iki gün mahsur kalmıştı farkettiğimiz de de hemen kurtarmıştık, sonra aramızda bir bağ oldu, o zamanlar çılgın bir gençti öyle yaramaz çatılarda dolaşan sonra orda kalan, şimdilerde anne kendisi, yavrularını hiç göremedik inşallah birgün görürüz.
Dün motif maratonu yaptım, yemek de vardı en büyük telaşem odur eğer yoksa bende hiç kalkmadan bütün öğleden sonra ördüm. Bugün 151. motifim ile tekrardan sayıyı yakalamış durumdayım :) İşte yeni çıkan motiflerim.
Ve kağıt ipli çantamı tamamladım. Bu defa örmekten çok dikerken zorlandım. O esnada parmaklar delik deşik oldu, tabi bunda makineyi çıkarmaya üşenip astarı da elde dikmemin payı vardır. Çantanın kendisini kendi ipiyle yine tığlayarak birleştirdim. Astarıma dantel de geçiverdim. Bununla da yetinmeyip birde sapına süs de yaptım artık kullanmaya hazır.

15 yorum:

  1. Çanta çok güzel görünüyor, bayıldım. :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çanta çok güzel, elinize sağlık:)

    14x17=238 motif gerekiyor bana. Bitsin artık diye 200e yaklaştım bu ara, ama kolum da ağrımaya başladı. Daha birleştirmesi var. Off:)

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım evet 151. gün oldu bile :))) Çantan harika, çok hızlısın daha geçen gün buluştuk ip alacağım dedin biymiş bile:)
    Maşallah
    E peki nasıldı ? Acıdı mı elin ?

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. she is the man; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. zeugma; Çok teşekkür ederim :) Epey örmüşsünüz birşey kalmamış, aslında biraz dinlene dinlene yapınca hem daha az yoruyor hemde keyif veriyor, kolay gelsin o zaman sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim kafama koyunca birşeyi hemen yapmalıyım sizden ayrıldıktan sonra ipi aldım akşamına hemen başladım :) teşekkür ederim beğenmene sevindim, aslınd abu defa elim çok ağrımadı çok sıkı ve modelli olmadığı için ama astarı çantaya tuttururken zorlandım sadece, sevgiler bendende ;)

    YanıtlaSil
  7. Çanta çok çok güzel olmuş, ince işleri bile estetik. İyi günlerde kullanın. Bir ricam var, hangi şişle ördünüz, dümdüz örüp sonra kenarlarından birleştiriyoruz değil mi? Sapları da el dikişi mi yaptınız?
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Burda da hemen belirteyim senin hamaratlığına hastayım ♥

    YanıtlaSil
  9. Cam güzeli çok tatlıymış....Çantaya bayıldım , ellerinize sağlık, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  10. Begonvil sokağı; Çok teşekkür ederim, 4 numara tığ ile ördüm, istediğim çanta genişliğinde dümdüz örüp katlayıp iki yanı yine tığladım, saplar eski bir çantamdan çıkma onları da yine elde diktim :) Bendende sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Şebnemcim hamaratlık mı? huysuzluk mu aradayım, bişey başladıysam çabuk bitirmeyi severim bazen stresli oluyor ama bitince ohhh diyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Atölye kedi; Çok teşekkür ederim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Çanta çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim, çok heves ettim yapabilirsem fotoğrafını gönderirim. Bu arada ben şişle bir ters bir yüz sanmıştım. Artan iplerden de çok şık işler çıkmış. İyi günlerde..

    YanıtlaSil
  15. begonvil sokağı; Şimdiden kolay gelsin heves ve istek varsa eminim ortaya güzel bir iş çıkacaktır, Şiş ile de örülebilir belki çok daha farklı bir model çıkabilir denemek lazım, sevgiler... ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...