28 Mayıs 2018

Yeni motiflerim. Şu ara internetten birşeyler izlemeye alıştım, The Mentalist dizisine takmış durumdayım onu izlerken bir taraftan ördüklerim.
Epeydir el atamadığım pencere önü saksımdaki çiçeklerimi nihayet yeniledim. Mutfak balkonuma biberiyemi ektim. Yazlık ritüeller tamamlandı.
Kaneviçelerle ilgili bir fikirler gelip duruyor, kendimde o özen ve sabrı hissettiğim gün oturacağım başına. Daha çok hayatıma katmak istiyorum, bir köşede saklı durmak yerine, hep göz önünde olsun.
Bu irili ufaklı örgüler için de geçerli, şimdilik sadece fikir, bazen acelece uygulamaya  geçtiğim fikirler fiyasko olabiliyor, o yüzden yavaş yavaş demlenerek olsun.
Yaz tatiline birşey kalmadı. Hep öyle olur önce tatile alışamayız sonra bitsin istemem derken döngü hep böyleyken bu yıl da farklı birşey beklemiyorum. Kurs ve yaz tatilini daha verimli geçirme üzerine biraz endişeliyim neler yapabileceğiz bakalım. İyi haftalar...

2 yorum:

  1. Alelacele giriştiğimde bende de genelde fiyasko olur. Sonra başlarım mızmızlanmaya, öyle yapsaydım - böyle yapsaydım diye... Eminim aklına şahane bir fikir gelecektir ;)

    YanıtlaSil
  2. Şebnemcim aynıyız bir de bunlar kaneviçe diye daha bir tedbirliyim bişeye benzemezse üzüntüm çok fazla olur, mayalayalım bakalım öperim sevgiler...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...