22 Mayıs 2018

Ortaokul yıllarından hatırladığım bir "ev ekonomisi" dersimiz vardı. Kızlar ev ekonomisi erkek öğrenciler iş teknik dersi alırdık. O ders zamanı ayrılır herkes atölyelerine giderdi. Burada hatırladığım örgüden, nakıştan, dikişten, makremeden, cam boyamaya pek çok elişi yanısıra hayata ve mutfağa dair pek çok şey öğrenirdik. Şimdilerde böyle bir ders yok belki bende son bu derse yetişenlerdenim iyi ki, şimdi bu yaşta o yetenekli parmaklar tablet ve telefon da kullanılıyor, bana göre çok güzel ve yararlı bir dersti, işte sabah sabah düştü aklıma. Gidip geldim yine epey uzaklara.
Son günlerde motifler devam ederken hoop işlemelere de kaydım. Plastik etamini neredeyse bitirdim kalan küçük parçaları değerlendiriyorum.
Kırmızı bez çantamdan kalan parçalardan da fermuarlı küçük çantalar diktim, işledim.
Hava bir kapanıp bir açılan, bir yağan bir duran modda. Hiç benlik değil. Bugün ki biraz karamsar ve sıkılmış ruh halimi de artırdığı kesin....

4 yorum:

  1. Çok hamaratsınız, ellerinize sağlık, ne yaparsanız yapın çok güzel yapıyorsunuz, ortaya güzel şeyler çıkarıyorsunuz.
    Bu arada bende o ev ekonomisi dersini alanlardanım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. O becerikli ellerine sağlık Derya'cım hepsi birbirinden şirin. Çok tatlı :)

    Balonun da çok cici, Kapadokya'dan sonra güzel denk geldi :)
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. dilekçe işler; Çok teşekkür ederim beğenmeniz ne güzel, aynı kuşağız demek ki bendende sevgilerle.. :)

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim çok teşekkür ederim, evet iyi denk geldi, benden de sevgilerlee :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...