1 Nisan 2018

Bugünkü motifim..
Bu hafta tuhafiye gezmesine doyduğum çok güzel ve keyifli bir gün geçirdim. Beraber gezdiğimiz gördüğümüz her bir parça da bir sürü fikrin uçuştuğu, arkadaşımın heyecan ve yaratıcılığının baktığımız her bir dantele, ipe, düğmeye yansıdığı her zamanki mekanların farklı bir ziyareti oldu. Benim gibi uzun süredir tembellik eden birine çok çok iyi gelen, beni kendime getiren bir gündü. Sonrasında harekete geçtim uzun aradan sonra örgü broş denemesi yaptım Frida ile. Birde kırmızı başlıklı kız da burada olmazsa olmazdı bence.
Gün zaten çok çok güzelken bir de sürpriz minelerle daha da güzelleşen bir gün...
Kahve molasında saat sınırlamamızın olmasına rağmen tadına doyamadığım sohbetlerimize bir başka güzel günde devam etmek dileğiyle...

12 yorum:

  1. Ne güzel olmuş Derya'cım. Ben de cumartesi erdoğan yün düğme tarafına gittim inanılmaz kalabalıktı ama yine de çok seviyorum oralarda dolaşmayı.
    Mutlu haftalar dilerim. Eğer istersen bizim meydan okuma içinde motifleşme etkinliği başlattım, blogda var yazısı dilersen katıl aramıza.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Ay ne şirin şeyler bunlar :) Her sabah bakıyorum bugün nasıl güzel renklerle karşılaşacağım diye, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ezgicim, birgün oralarda karşılaşacağız gibi geliyor ne güzel olur :) bende çok seviyorum, blogdaki yazını okudum asla kaçırmam yazılarını, sanırım bu etkinliği pas geçeceğim çok teşekkür ederim, yeni haftan güzel olsun, sevgiler... ;)

    YanıtlaSil
  4. lovehouse; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Oh yine içim açıldı... Hele de o Frida'lara bayıldım, bir de son resimdeki boncuklu püsküller içimi ferahlattı nasıl bişeysem ;))) Çok çok gez, çok çok böyle molalar ver inşallah <3

    YanıtlaSil
  6. canım Derya. dokunduğun her şey can buluyor bence, rengini buluyor.
    frida vs kırmızı başlıklı :)

    pek çok sarıldım.

    YanıtlaSil
  7. Birtanesin teşekkür ederim yazıları hep takip ettiğin için :) Tamamdır ssen nasıl arzu edersen :)

    YanıtlaSil
  8. Ececim çok teşekkür ederim beğenilerimiz çok benzer orası kesin :) çok gezmeler dileğiyle.. ;)

    YanıtlaSil
  9. Yağmurcum, hislerimiz kesinlikle karşılıklı, bende ;)

    YanıtlaSil
  10. Ezgicim, her daim takipteyim .. sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  11. Ah o tek kaşlılar Frida mı oluyor. Pek hoşmuş:)) Amigurumisi de yapılıyordur mutlaka.
    Ellerine sağlık, hepsi de çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  12. zeugma; :) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...