6 Şubat 2018

Bugünün motifi "Block Stitch Granny square" adıyla geçiyor. Yeni motif araştırırken ne kadar çok farklı formda ve isimde motif varmış şaşırtıcı. Yeni modeller denemek güzel..
 Bir de hep beraber bir fotoğraf alalım :)
Bu hafta kitabevinde uğradığımda okunacak kitap dağına bir yenisini daha ekledim. Sabahattin Ali'nin Değirmenini bitirmeme az kaldı. Ne kadar uzadı halbuki bir solukluk bir kitaptı. Karmaşık duygular için sabırsızım. Dün duramadım ve yine kek yaptım galiba kekin en sevdiğim formu bu cupcake şekli ona karar verdim. Kekim, limon kabuklu, tarçınlı ve içine biraz da kuş üzümü attım. En sevdiğim şekilde yani sıcacıkken de birkaç tane hüplettim.

12 yorum:

  1. Oh iyi yapmışsın, afiyet bal şeker olsun.. Motifler nasıl da rengarenk oluyor birleşince, kalbim ısınıyor resmen.
    Bu arada mailini aldım, çok teşekkür ederim. Provalardan fırsat bulur bulmaz, yazıları derleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Ezgicim rica ederim, o postu merakla bekliyorum, motiflere baktıkça rengarenk bende çok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ohhh afiyet olsun, uzun zamandır kek yapmadım, ilk fırsatta ben de limonlu kek yapacağım 💕
    Motifler içimi açıyor mutlu oluyorum, o yeşil motife bayıldım.
    Kitap benim de elimde ama ilerleyemiyor ☹️
    Keyifli geçsin günün 🎈

    YanıtlaSil
  4. Zeynep; Çok teşekkür ederim, bende keyifli günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Burada bugün ne ganimetler varmış, inşaallah sırasıyla bende denerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. En üst sağdakini çok sevdim ben bunların arasında. Kırmızı-mavi-beyaz olan...
    Hepsi çok güzel de o ayrı bir güzel geldi dözüme Derya ♥

    YanıtlaSil
  7. All of your squares are so lovely. I also have so many books to read but have to be in the right frame of mind to do so. Tomorrow I shall bake cake. :)

    YanıtlaSil
  8. dilekçe işler; Model çok, Kolay gelsin.. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim Şebnemcim :)

    YanıtlaSil
  10. Thank you very much dear Tammy, I am waiting for your cake with curiosity :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor her biri... ellerinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim Emine hanım :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...