6 Ocak 2018

Bugün sabahın erken saatlerinden itibaren Kızılay yollarını arşınlarken olmazsa olmazım kitapçıya uğradım. Birşey alma niyetim olmasa bile yine de uğrarım huzurlu ve insanı rahatlatan bir yer, özellikle de doldurulacak vaktim çoksa mutlaka giderim, raflar arasında gezerken de mutlaka bir şeyler bulurum.   
Kedicik sevgimizi çoğaltıyoruz oğlumla bugün hobi mağazalarını gezerken gözüme takıldı çok sevdim ben bundan güzel bir yastık yaparım dedim.
Tahmini zor olmasa gerek :) yakınlarda siyah bir şapka daha yola çıkıyor. Havalı ve renkli birde ponponu olacak.
Birkaç gündür evde tıkılıp kalmıştım. Yürümem lazım ama üşengeçliğimden hiç bir yere kımıldamamıştım ama bugün acısını çıkardım. Şu an saat 15:00 itibariyle evdeyiz ayakları uzatıp dinlenecek ana-oğul boza keyfi yapacağız..

4 yorum:

  1. We do not have very good bookstores here because of censorship so I love to visit them whenever I travel.

    YanıtlaSil
  2. Tammy, It's sad, fortunately, there are travels, right?

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı kumaşın :) Geçen gün Erdoğan yün düğmede çok güzel ithal kumaşlar gördüm indirim yapmışlar ama vaktim azdı sadece amigurumi göz alabildim. Aklımda benim de kızılaya gitmek :) Bavul gibi dergileri ben de takip ediyorum okuması zevkli.
    Sevgiler Derya'cım

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Ezgicim, evet bende o indirimi kaçırmayayım dedim :) en kısa sürede tekrar uğrarsın umarım, iyi haftalar dilerim.. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...