30 Ocak 2018

Motiflerde 8. gündeyiz. Bugün ki  motif "circle to granny square" diye geçiyor. Bu tarz yuvarlaktan kareye geçiş yapan farklı modelleri de bu isim altında bulabilirsiniz.
Kuşlar ve kedilere takılmış bir şeyler işlemiştim. Elimin altında bir yerdeler etaminlerim, bazen iki satır birşey işlemek çok güzel oluyor. İş değişikliği. / Şu ara kendimi bir koşudaymışım ya da birşeylere yetişemiyormuşum gibi hissediyorum. Herşey hızlı akışta ben hep telaşlıyım, bir ara bulduğum bir dinginlik, sakinlik vardı ama galiba kaybettim. Huzursuz da ediyor bu ruh hali. Çıkamadım, bugünde çıkacak gibi değilim rutin işler sabahtan sıraya girdiler bile, bugün saymayayım artık çok mızmızlanmış olacağım yoksa. Bugün arkadaşımla bir ara buluşma planımız var işte o plan bir parça kendimi iyi hissettiren kısmı bugünün.
Artık ördüğüm bir şeyleri taksam deyip yakamı bugün kullanıma sunuyorum.

8 yorum:

  1. Kolay gelsin, bayağı hızlısınız. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yakan çok ama çok yakışmış Derya’cım. Güzel günlerde kullan. Bu motife bayılıyorum :) çok da güzel yapmışsın .
    Bu arada o kadar katılanımız oldu ki anlatamam. Çok renkli olacak çoook :) senle ben demirbaşız ama :) öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Derya Hn
    Battaniye ipleriniz hangi marka?
    Çok güzel oluyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. dilekçe işler ; Teşekkürler, hergün farklı birşey denemek eğlenceli geldi o yüzden bir heves örüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ezgicim evet takip ediyorum dalga dalga yayılıyor bu çelinc süper :) çok teşekkür ederim çok hevesliyim başka zaman olsa oturup denemeyeceğim pek çok örneği örüyorum çok keyifli, tamam demirbaşız sen öyle diyorsan öyledir, öpücükler benden de ;)

    YanıtlaSil
  6. Adsız; Merhaba, teşekkür ederim, iplerim ağırlıklı olarak kartopunun gonca serisi fakat arada rengini beğendiğim bebe yünlerinden de var o da nako baby.

    YanıtlaSil
  7. Derya hanım, işlediğiniz kuşların yakın çekimi veya şablonu var mı acaba

    YanıtlaSil
  8. Nur; Şablonu var elimde mail adresinizi yazarsanız yollayabilirim.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...