27 Ocak 2018

Bugün pankek denemesi yapalım dedik, görünümün iyi olması için ya kalıpla ya da küçük boyda bir tavada teker teker pişirmek gerek, neyse görünümü pek önemsemedik tadı güzeldi, kahvaltı rutinini bir nebze de olsa değiştirdi. Yanına yazdan konserve yaptığım şeftaliden meyve suyu.
5. motifim tek renk. Devam...
Şekeri ne kadar istesek de hayatımızdan tamamen çıkaramıyoruz. Bu konuda biraz takıntılıyım, her şeker kullanımı gerektiren yerde yapabiliyorsam sıfıra veya çok aza çekmeye çalışıyorum. Bu konuda birtakım makaleler okudukça esnek bıraktığım veya boş verdiğim zamanlar için kendime çok kızıyorum. Tatlı kaçamaklarını çok daha aza indirmemiz gerek.. bakınız şeker hakkında. Artık kullanımı çok artan şeker yerine daha ucuz olduğu için tercih edilen glukoz şurubu, hazır aldığımız ürünlerde çok yaygın, o yüzden aldığım ürünlerde içindekiler kısmına dikkat etmeye çalışıyorum glukoz veya mısır şurubu gördüğüm an bırakıyorum şeker demesi de kötünün iyisi tabi. Glukoz şurubu hakkında.
Düzene giren elişi gündemi çoğalarak devam ediyor. Motifler ilerleyedursun, kare battaniye, şiş ile bir şapka ve geçen yıl ördüğüm kırmızı kazak yeniden elden geçmek için sırada bekliyorlar. Kazağı öncekine göre daha salaş ve örnekli olarak yeniden örmek istiyorum. Henüz başlamadım, şimdi en heyecanlı işim motif araştırıp onu örmek :)

6 yorum:

  1. Farkında olmak gerek yediğimiz içtiğimiz şeylerin.. ne yiyorsak oyuz, paketli ürünleri hayatımızdan çıkartmak gerek. Dikkat etmekle iyi yapıyorsunuz.

    Bu elişlerini görünce hevesleniyorum ama pek başarabileceğimi sanmıyorum nedense :) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Momentos; haklısınız elden geldiğince dikkatli olmaya çalışıyoruz, çok teşekkür ederim, hevesleniyorsanız yaparsınız niye olmasın, deneyin bence keyifli gelirse bırakamazsınız zaten, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :)
    Ezginin projesine katılmışsınız siz de, motifleriniz ne güzel, ortaya çok harika şeyler çıkacak belli :) Ben zamanında başlayamadım ama çok istiyorum bu projeye katılmayı, geç de olsa başlayıp kapatacağım açığı.
    Şeker konusu şu sıralar her yerde karşıma çıkıyor, o konuda da isteklerim çabalarım sonuç verir inşallah, çok korkuyorum zararlarından ve yine korkarak 21 gün şekersiz hayatı denemeye karar verdim.
    Motiflerinizi heyecan ve merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Zeynep; Merhaba evet bende çok heyecanlıyım farklı bir iş olacak, bencede katılmalısınız harika olur bir günde bile kapanır ara, motif örnekleri çok birbirimizden örnek alırız, şeker konusu mühim, 21 günlük şekersiz hayatı düşündüm ama cesaret edemedim birden sıfır yapabilirmiyim diye o yüzden azaltarak devam ediyorum, bende motif haberlerinizi bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. şeker konusunda ben de çok kararlı değilim maalesef...

    YanıtlaSil
  6. swotpisces; Birden olamıyor kendimden biliyorum azaltarak adıma dım, aniden bırakmaya çalışmak stres yaratıyor, alışkanlık var çünkü.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...