3 Aralık 2017

Kitaplarım elime ulaşmayınca aslında gönderilmiş ama iki partide, ilk gelen kitabım kırmızı saçlı kadın, Orhan Pamuk'un geçtiğimiz yıl Kafamda bir tuhaflık kitabını okumuş çok beğenmiştim, kitaba başladığımda hemen bağ kuramamış ama inatla devam edince de bir daha elimden bırakamamıştım. Anlatımını da hikayeyi de çok sevmiştim. Bu kitabı da merak ediyordum ve kısmet okumaya onunla başlamak oldu.
Sökülen hazır motiflere henüz ek yapamadım nedir bu tembellik bilmiyorum, bir heves gelse bende deli gibi örsem keşke, çantam bir köşede öylece duruyor, halbuki birşeyler yapmak istiyorum ama yapamıyorum bekliyorum belki gelir ilham perisi :)
Pazar erken saatlerde Ato Congressium'daki Ülkeler el sanatları ve yöresel ürünler fuara gittim. Bu tarz kalabalık olabilecek yerlere mümkün ise erken vakitlerde gidip, izdiham ve kalabalık olmadan rahatça gezmeyi severim. Gezerken pek fazla foto çekmemişim, benim ilgim daha çok el sanatları kısmına idi, güzel standlar vardı ama çok da beklediğim gibi değildi. Sırada yeni yıl için hediyelik eşya fuarı var ardından da kitap fuarını bekliyoruz.
 Yeni haftanız güzel olsun...

2 yorum:

  1. Kırmızı Saçlı Kadın'ı bu yaz okudum. Olay örgüsü, hikaye kurgusu, olay ve mekanlar konusundaki geniş bilgi dağarcığı hoşuma gitti. İnsanlar sever sevmez o ayrı ama iyi bir roman ya da herhangi edebi eser emeksiz olmuyor bunu anladım.
    Ben de haftanız güzel geçsin dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Beonvil sokağı ; Kitapla ilgili hep olumlu yorumlar aldım, okurken çizdirdiği bir resim oluyor anlatılan mekan ve ortamları sürekli hayalimde oluşturmama neden olmuştu ilk kitapta, anlatımı çok güçlü ve etkili. Çok teşekkürler.. .:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...