19 Aralık 2017

Eldivenlerim bitti, bir öncekinden daha uzun lastik yaptım, diğerine göre uyduruk parmaklara rağmen daha ergonomisi düzgün oldu diyebilirim. 
Dün öğlen arasıyla Çınar okuldan gelene dek olan zamana birde siyah renk lazım dediğim ressam beresi sığdırdım. İpim biraz kalındı, istediğim duruşu elde edemedim, belki başka bir iple tekrar denerim.
Şu ara boş vaktimizde bu oyuna taktık, Çınar'ın ilgisini çekmesi hoşuma gidiyor, tek sıkıntısı oyun sonunda piyonları tek tek dizmek, bir tuşu olsa da basıp diziverse :) bu oyun benim çocukluğumdan kalma sakladığım yegane şeylerden, o yüzden pek değerli, piyasada hala görmek güzel..

10 yorum:

  1. O solo testler halen daha var mı ?
    Ben de bakayım , çocukluğuma döneyim azıcık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, eldivenlere zaten bayılıyorum ama ressam beresi de müthiş olmuş, güle güle kullan inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Solo test :) Kalan piyona göre sen şu ya da busun diyor ya kağıt onu çok severim :) Eldivenler çok tatlı olmuş, sıcacık yapar ellerini, daha da soğuyacakmış

    YanıtlaSil
  4. Demir somyanın altı; Evet var ben kırtasiye ve bazı oyuncakçılarda rastladım zamana yenilmemiş :)

    YanıtlaSil
  5. Ezgicim çok teşekkür ederim, hadi artık kar yağsınnn ;)

    YanıtlaSil
  6. Ececim sen nerelerdesin böyle nasıl sevindim yorumunu görünce, çok teşekkür ederim eldivenleri öre öre geliştireceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Deryacım, içine sindiğinde sayıları verirsen denemeyi çok istiyorum. Öptüm seni..

    YanıtlaSil
  8. Yaa o testleri oynamayi ne kadar cok severdim hos ben hepsini cok severim de :)

    Bu srada meraba. İlk defa ugradim blogunuza ama renklilik ve hamarat dolu bir blog olması cok hosuma gitti. ellerinize saglk :)

    YanıtlaSil
  9. Annesinin prensesi ; Merhaba, çok teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  10. Solo test en sevdiğim. Ece nin vardı ama Ela dan sonra artık yok. Pulları evin her köşesinden çıktı.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...