29 Kasım 2017

Hala kitaplarımı bekliyorum, ben sabırsızlandıkça o kargo bir türlü gelmiyor.
Bugün bizde istek üzerine pizza var. Artık bunu daha çok yapar oldum "anne pizza" dendiğinde daha cümle bitmeden "yaparım ben" temiz temiz evde pişeni ye demek. Hamur ince %75 siyez unlu içerik zeytinyağlı hamuru ile üzerindeki malzemeler tamamen kuzunun seçimine göre anne pizzası. Bu hafta misafirlerim var dolayısıyla hamur işleriyle biraz daha haşır neşir olacağız, şikayetçimiyiz? hayırrrrr... süper bir bahanemiz var ne de olsa.
Elimdeki herşeyi bitirip kolları kavuşturup oturmak yok tabi, bir kenarda bir zamanlar çanta yapmışım uzunca bir süre kullanmayınca söküp motiflerine ayırmışım, şimdi onlara el attım. şimdilik takılıyorum böyle evde olduğum sürece, daha çok yürüyüşlerde veya gezmelerdeyim. Hem hareket hemde ruh ferahlaması eve kapanmamak lazım..
Dışarıdaki en sevimli mankenlerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...