21 Kasım 2017

Bugün Ankara'da hava yine kapkara ve kapalı. Akşam saatlerinde fırtınalı ve şiddetli yağmur geçişleri bugünün böyle olacağının habercisi gibiydi. Hatta yüksek yerlerde ilk kar yağmış duyduğuma göre. Bugün beni modumla pek uyumlu olmayan  birsürü iş bekliyor, pazara uğranacak, yemek yapılacak, evde geniş çaplı olmasada bir temizlik yapılacak vakit kalırsa bir market yapılacak.
Tüm bu işler güçlerden sonra dinlenme kısmında baykuş örmeye başlayacağım, örmeyeli yıllar oldu sanırım. Motifler geçtiğimiz gün fotoğrafladığım gibi duruyor, pazar dağ bayır gezince el süremedim tekrar, pazartesi ise arkadaşlarımla sabahtan başlayan keyifli bir gün geçirdim, kısaca haftayı güzel başlattık umarım devamı da öyle olur.

6 yorum:

  1. Deryacım, haftanın güzel başlamasına çok ama çok sevindim ve öyle de devam etsin diliyorum...
    Baykuşlar konusunda bir zamanlar epeyce çalışmıştın ve çok tatliş şeyler çıkmıştı ortaya. Örgüsünü ve aplikeler yaptığını hatırlıyorum. Hadi bakalım merakla bekliyoruz ama önce fırsat buldukça gez toz valla çok iyi geliyor dışarısı ;-)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah Ececim aynı dileklerimi senin içinde diliyorum canım, aynen ilaç gibi gezip tozmak :)

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir hafta olsun inşallah Deryacım ♥
    Baykuşunu sevdiğim dedim bir de :))

    YanıtlaSil
  4. Hatırlıyorum bu baykuşu:)
    Güzel geçsin haftan Derya`cım.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Şebnemcim :)

    YanıtlaSil
  6. Semicim biraz tekrarları oynuyorum şu ara tanıdık şeyler çok :) Çok teşekkürler seninde güzel geçmesini dilerim..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...