Bu Blogda Ara

18 Ekim 2017

Bloğumdaki hareketlilik elime de yansıyor. Hemen hergün yazmaya birşeyler paylaşmaya, çalışıyorum o eski keyifli tempoyu uzun zamandır yakalayamıyordum şimdi tekrar o modda olduğumu hissediyorum. Ecehan'ın katkısı büyük çok yüreklendirdi beni, daha çok yazsan diye. Şimdi artık burada daha çok zaman geçiriyorum eskisi gibi, blogdaşlarımı okuyup yorumlar yapıyorum, pek bir tenha olan yorumlar kısmı yavaş yavaş çoğalıyor, bu çok mutlu edici. Paylaşmak ve buna cevap almak güzel. Bugün motiflerime eklemeler yaptım günde en az beş motif hedefledim. Aslında oturabilsem çok daha fazlası yapılır ama günlük rutin içinde bu biraz zor.
Uzun süredir oğluma birşey örmemiştim, sabah kalkınca akşam ürperince sırtına alabileceği bir yelek öreceğim, sana birşey öreceğim dediğimde ilginç şekilde mutlu oluyor, bugün uygun bir ip bulup aldık akşam başladım bile. İpim Alize burcum şiş numaram 5, yani hızlı ilerleyen bir iş olacak. Bu ipin yumuşak dokusunu seviyorum, geçtiğimiz yıl aile boyu boyunluk örmüştüm.
Maymun iştahlık yapıp araya Stefan Zweig'i almış kitabıma kısa ara vermiştim. Kaldığım yerden devam..  İçinde altını çizmek istediğim o kadar çok satır var ki. Sonra sırada çekiliş hediyem Barış Bıçakçının kitabı var.
"Zeki olmak kuvvetli kafa ve bilgi sahibi olmak neye yarıyor? Bizi istediğimiz saadete götüremedikten sonra... Zekamız olmasa daha iyiydi. Otlar, hayvanlar bulutlar ve kayalar gibi yaşamak bana daha saadet verici, daha yorgunluksuz daha manalı geliyor..."

4 yorum:

Oytunla Hayat dedi ki...

Çok uzun zaman oldu elime herhangi bir iş almayalı... Bir sürü de yarım işim var... Sizleri görünce bir heves elime alıyorum sonra gerisi gelmiyor.

Kolay gelsin, kolay gelsin diye koşalım da işiniz çabuk bitsin :) Bizde öyle yaparlar, yeni başlanan işin üzerine koştururlar :)))

Ecehan dedi ki...

Canımsın yaaa, ne güzel buna sebep olduysam, teşekkür ederim on yüz bin milyon ;)
Bi de o elindeki ipin numarası 5666 ise seninle aramızda keskin kuantum sicimleri dolanıyor diye şak diye düşüp bayılıcam. Dün iş çıkışı yüncüme uğradım, bu ipi 15 dakika elimde tuttum, çok ama çok hoşlandım, ardından da "ya aslında bundan çocuk yeleği, hırkası da çok güzel olur" dedim de bıraktım. 15 dakika elimde tutunca da gece bu 5666'yı rüyamda görüp durdum ;-)) Kolay gelsin, ellerin nurdan olsun...
Kocaman sevgiler...

Derya dedi ki...

Oytunla hayat; Bir süre bende öyleydim şükür atıyorum sanki üzerimden dilerim harekete geçiririz böyle hisseden herkesi, yılmadan devam edelim yarımsa daha iyi en azından ne yapsam diye düşünmeyeceksiniz :) evet çok iyi olur bizde de öyle yaparlar çabuk bitsin inşallah :) sevgiler..

Ececim aynen ipin numarası doğrudur var bizde birşeyler bir connect durumları :)çok teşekkür ederim bendende sevgiler..

Zeugma dedi ki...

Ah bu blogu tıpkı eskiden olduğu gibi dolu dolu görmek, okurken apayrı bir huzur duymak ne güzel.Ellerine sağlık sevgili Derya. Kolay gelsin :)