29 Eylül 2017

Öylesine birden aklıma düşüverdi, keşke şekerini daha az atsaydım dediğim süt reçeli. İnternette tarif çok bende oradan yola çıkarak; 1 litre süte 1 su bardağına yakın (kesinlikle daha az eklemeliymişim) şeker ve kaynadıktan sonra 1 çay kaşığı karbonat ekleyip yaklaşık 1,5 saate yakın kaynatarak yaptım. Kahverengi bonbon bayram şekerlerinin tadını andırıyor. Kış mevsiminin yaklaşmasıyla bizde menülerde tatlılar boy göstermeye başlar hiç istemesek de, burada kendimize söz geçiremeyip tatlıya yenik düştüğümüz çok olur. Şimdi sezonu süt karameli (reçeli) ile açtım aklımda browni var, epeydir düşünüyorum yapılması yakındır. Kahve yanına da pek yakışır.. 

2 yorum:

  1. Aaaaaa adını duydum ama yapan olmamıştı çevremde, beğendin yani, deneyelim mi?

    YanıtlaSil
  2. Ececim, Biraz uzun sürüyor ben beğendim ama beğeni herkese göre değişen birşey mutlaka yap diyemiyorum :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...