5 Ağustos 2017

Dikdörtgen kısa bir şaldan düşük kol gömlek denemesi, boylamasına katlayıp yanlardan dikip birde yaka yapmaya çalıştım ama daha çok yol katetmem gerek.
Takı denemelerine devam, renkli keseler hazır dikilmiş, şahane hediye ambalajı olur, kumaşlarını çok sevdim nostaljik geldi.
İlham kaynağı tabiki internet, çok güzel tasarımlar var, birkaç yerde gözüme çarptı, mavisi özellikle beni cezbedince kendimce denemeye karar verdim. Bir tane de bileklik olmazsa olmazdı.
Lavanta sevdası devam ediyor, keselerde eskileri tekrar ederken bir de bunu yapayım dedim. Epey büyükçe ama evdeki yedekler için naylon poşet yerine büyükçe bir torba oldu. 

2 yorum:

  1. Always fun to try out different projects. Your little embroidered bag is lovely.

    YanıtlaSil
  2. Thank you so much dear Tammy, thank you for visit to my blog :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...