5 Mart 2016

Yine epey ara verdim. Halet-i ruhiye denen şey malesef klavyenin karşısına geçip birşeyler yapmama engeldi. Tv izlemeye korkar olduk. Sonra da buradan birşeyler paylaşmak zor geldi. Alışılırmı peki? herşeye alışıyor insan istede istemesede, alıştık demeyelim birlikte yaşamayı öğrenmek diyelim, alışmayalım. Bu arada boş duramadım tabiki, neler mi yaptım, onlar fotoğraflarda.  Not: Hala battaniye ipimi bulamadım, Kartopu sen nelere kadirsin,  motiflere devam..
Kahve keyfini es geçmeyiniz..
Arka balkonda unutulmuş sümbüllerden biri sürpriz yaparsa günün güzel sürprizdir. Şu ara birde mor favori ise
Alır başucunuza yerleştirirsiniz.
Örgü dünyası iyidir, düşünce dağıtır, kafa dağıtır, mutluluk yaratır, arasıra içinde kaybolmak sizi rahatlatır.
Vazgeçemediğiniz yerler, sizi bir şekilde kendisine çekerler, biraz oranın havasını almak, oralarda bulunmak huzur verir,
Geleneksel birşeyler kullanmak, onları hala hayatımıza dahil etmek mutlu eder insanı, değişmeden kalan birşeyler.. size eskileri, güzellikleri hatırlatan şeyler....

4 yorum:

  1. Ben bu kış örgüyü sıfırladim maalesef. Siz de örgü halinizden memnun degildiniz. Acaba Derya hanım ne zaman hız kazanacak derken tam da beklediğim ve içerisinde sevdiğim her şeyi barindiran bu postu görmek inanılmaz iyi geldi. Paylasimlariniz başkaları için de mutluluk kaynağı. Devamı gelsin Inşaallah. Selamlar. .. Sevil

    YanıtlaSil
  2. Gul motifli mavi yastiga bayildim.

    YanıtlaSil
  3. uzun zaman yazmadın ama harika fotoğraflar biriktirmişsin :) Çok güzeller...

    YanıtlaSil
  4. Derya`cım yazmasan da boş durmayacağın garanti her zaman:) Mor renk nefis durmuş:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...